Vraag

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? / geen mail van AMP

• 28 mei 2020
  • 4 reacties
  • 474 Bekeken

Woensdag 20 mei heb ik mijn contract aangepast naar een 2jarig contract inclusief nieuw toestel, de Apple iPhone XS 64gb goud. Die was toen direct leverbaar volgens de tmobile webshop. Direct daarna heb ik de ontvangstbevestiging per mail gehad. Daarin staat dat ik na 15 min een mail van AMP zou krijgen. Deze heb ik nog steeds niet gehad en staat ook niet in mijn spam box. ik heb ook al gekeken bij de tmobile check je bestelling pagina maar daar word ik niet wijzer van. 
Krijg ik mijn toestel nou wel geleverd of niet? En wanneer?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @annevandam 

Je had nu eigenlijk al lang een mail van AMP moeten ontvangen. Als ik nu op de website kijk zie ik de IPhone XS niet staan tussen de Apple toestellen dus waarschijnlijk is hij niet op voorraad..

Reputatie 6
Badge +5

Hi @annevandam 

Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan! :smile: De status is veranderd naar: wachten op voorraad. @Waqqas geeft het al goed aan, er zou momenteel geen levertijd op zitten, ik ga er van uit dat je spoedig bericht krijgt voor een bezorgafspraak! Houd er rekening mee dit het pinksterweekend er tussen komt, dit kan er voor zorgen dat er nog een aantal dagen overheen gaan! Hopelijk heb je zo voldoende informatie. Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

Bedankt voor jullie reactie allebei. Maar het maakt niet veel duidelijker. Waqqas zegt dat het toestel niet op voorraad is en evy geeft aan dat er momenteel geen levertijd op zit. 
Hoe kom ik nou achter de levertijd?

Reputatie 6
Badge +5

Hi @annevandam 

Goed dat je nogmaals aan de bel trekt! Het duurt nu inderdaad wel lang dus hier ga ik gelijk achteraan. Ik heb de vraag uitgezet naar de juiste afdeling voor een update van jouw bestelling. Zodra ik hier meer informatie over heb, kom ik bij je terug! :smile:

Reageer