Vraag

Wanneer ontvangst nieuw toestel bij (vervroegd) vernieuwen abonnement?

Mijn abonnement loopt af begin november, maar ik heb mijn abonnement onlangs (vervroegd) vernieuwd en daarbij de nieuwe iPhone 6S besteld als nieuw toestel.
Nu is mijn vraag, krijg ik mijn nieuwe toestal pas bij het ingaan (23 november) van mijn abonnement of zodra hij leverbaar is (dus i.i.g. pas na de lancering op 9 oktober)?

Via de klantenservice, zowel de chat als via de telefoon, bleef dit een beetje onduidelijk, hopelijk kan iemand mij hier verder helpen.

4 reacties

Reputatie 6
Mijn abonnement loopt af begin november, maar ik heb mijn abonnement onlangs (vervroegd) vernieuwd en daarbij de nieuwe iPhone 6S besteld als nieuw toestel.
Nu is mijn vraag, krijg ik mijn nieuwe toestal pas bij het ingaan (23 november) van mijn abonnement of zodra hij leverbaar is (dus i.i.g. pas na de lancering op 9 oktober)?

Via de klantenservice, zowel de chat als via de telefoon, bleef dit een beetje onduidelijk, hopelijk kan iemand mij hier verder helpen.

Hoi,

Wanneer je via een Early Renewal hebt verlengd ontvang jij je toestel op het moment van beschikbaarheid. Normaal gesproken dus meteen, maar in dit geval zul je dus op de releasedatum moeten wachten.

Nog even geduld dus.
Reputatie 6
Toevoeging;

HIER vind je meer info betreffende de levering en wachttijden voor de 6s.
Toevoeging;

HIER vind je meer info betreffende de levering en wachttijden voor de 6s.

Bij contractvernieuwing kun je niet naar je bestelstatus kijken toch?
Reputatie 7
Badge +20
Hi HPSTerk,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 6S!

Je kunt je bestelstatus hier bekijken.

Laat je ons weten wat je van de iPhone 6S vindt zodra je er gebruik van hebt gemaakt? Deel je ervaringen in dit topic! 🙂

Als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer