Beantwoord

Wanneer wordt pre-order van Samsung Galaxy S7 edge geleverd?

• 9 maart 2016
  • 8 reacties
  • 1032 Bekeken

Aangezien we niet kunnen reageren op het sticky topic : Actuele levertijden vanaf 8 maart 2016

heb ik hier een vraag over, gezien de titel van dat topic ga ik er van uit dat de levertijden gelden voor orders vanaf 8 maart.
De pre-order die ik vorige week heb gedaan voor de s7 edge zwart zal gewoon op de oorspronkelijke afgesproken dag geleverd worden neem ik aan? (11 of 12 maart)
icon

Beste antwoord door Thalina 10 maart 2016, 11:52

Hoi ShadowFax75,

Wat leuk dat je verlengd hebt met de Samsung Galaxy S7 edge! 🙂 Ik begrijp dat je niet kunt wachten totdat je het toestel in handen hebt! De levertijden die in het algemene topic staan aangegeven zijn de levertijden van dit moment. Dus die gelden ook voor bestellingen die voor die tijd zijn gedaan. De verwachte levertijd voor de S7 edge zwart is nu dus vanaf 18 maart. Helaas zul je dus nog even moeten wachten, excuus voor het ongemak!

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar hopelijk geeft het wel meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi ShadowFax75,

Wat leuk dat je verlengd hebt met de Samsung Galaxy S7 edge! 🙂 Ik begrijp dat je niet kunt wachten totdat je het toestel in handen hebt! De levertijden die in het algemene topic staan aangegeven zijn de levertijden van dit moment. Dus die gelden ook voor bestellingen die voor die tijd zijn gedaan. De verwachte levertijd voor de S7 edge zwart is nu dus vanaf 18 maart. Helaas zul je dus nog even moeten wachten, excuus voor het ongemak!

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar hopelijk geeft het wel meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!
Hoi Thalina,
Ik kijk net bij mijn bestelstatus en zie dat AMP logistics mij binnen 3 werkdagen een sms of mail gaat sturen. Dus wellicht krijg ik hem wel eerder.
Het zou natuurlijk ook te zot zijn dat mensen die morgen naar Rotterdam wel gewoon met het toestel naar huis gaan, terwijl de pre orders maar moeten wachten 😉. En bovendien dat die mensen ook nog eens een hele goede aanbieding krijgen wat betreft hun abonnement.

Het zou natuurlijk ook te zot zijn dat mensen die morgen naar Rotterdam wel gewoon met het toestel naar huis gaan, terwijl de pre orders maar moeten wachten 😉. En bovendien dat die mensen ook nog eens een hele goede aanbieding krijgen wat betreft hun abonnement.

Ja dat vind ik ook raar. Pre-order is toch dat je eerder besteld, die komen als eerste op de lijst om de telefoon als 1 van de eerste in de handen te hebben. Ik snap dat er een grote vraag naar is.
Zojuiste de mail ontvangen van AMP, en afspraak is gemaakt om op zaterdagmiddag (eerder kon niet) mijn toestel te leveren.

Dus de leverdatum van 18 maart lijkt niet te kloppen. Wellicht dat eerdere bestellingen wel gewoon op tijd geleverd worden 😉. Ik had hem besteld op 29-02-2016
Ik heb de bezorg mail net binnen gekregen en meteen afspraak gemaakt. Maandag 14 maart komt mijn telefoon. Helaas kon deze zaterdag niet zonder kosten, als je zaterdag wel wilt hebben moet je 9,95 betalen ofzoiets.
Klopt, dat kost inderdaad 9,95. Wat op zich vreemd is. Ik had alleen geen zin om langer te wachten.
Ik heb op 4 maart de S7 Edge goud besteld. Klopt het echt dat die pas vanaf 1 april leverbaar is?
Reputatie 7
Badge +20
@ShadowFax75 & xEdwin

Het klopt inderdaad dat AMP extra kosten berekent voor het leveren op zaterdag. Wij kunnen daar verder helaas niets aan veranderen..

@Julius94

Op dit moment is het inderdaad zo dat de verwachte leverdatum voor de Samsung Galaxy S7 Edge goud 1 april is. Je kunt de meest up-to-date levertijden in dit topic in de gaten houden.

Mochten we verder nog iets voor jullie kunnen betekenen, laat het dan weten.

Reageer