Ik heb na mijn bestelling wel de mail van T-mobile gehad en direct het openstaande bedrag betaald hier na zou ik met 15 minuten een mail van AMP ontvangen maar deze heb ik niet gehad.. Inmiddels 72 uur verder..
Met deze feestdagen zou e.e.a. wat vertraagd kunnen zijn. Je krijgt die email van de koerier zodra jouw toestel beschikbaar is voor uitlevering.
Hallo
Heb je al op de website van T-Mobile gekeken op de bestelpagina van het toestel of er boven direct leverbaar of leverbaar vanaf ... staat?
Op de site staat dat de telefoon direct leverbaar is, het betreft de OPPO Find X3 Lite 128GB Blauw
Hi
Ik heb je bestelling gecontroleerd en als het goed is heb je vandaag een bericht van AMP ontvangen. Je kan nu een bezorgafspraak maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.