Beantwoord

Wijzigen bezorgen naar afhalen

• 5 juni 2017
  • 5 reacties
  • 847 Bekeken

Ik heb in het bestelproces gekozen voor bezorging, echter wil ik bij nader inzien mijn nieuwe toestel toch liever afhalen in de winkel. Kan dit nog?
icon

Beste antwoord door Hajar 6 juni 2017, 16:47

Hoi Didi,

Sorry, ik was even in de war! Je kunt jouw bestelling gewoon nog annuleren via AMP. Dat kan via de link die je eerder per e-mail hebt ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com of door in te loggen op www.mijnafspraak.nl, waar je met de inloggegevens uit de ontvangen e-mail je bestelling kunt wijzigen. Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. We doen ons best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten.

Weet je zo voldoende? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Didi81,

Het is helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Als je dat graag wilt dan moeten we jouw huidige bestelling annuleren en dan kun je een nieuwe bestelling doen. Je kan er dan voor kiezen om het toestel in de winkel af te halen.

Ik hoor graag van je of je de bestelling wilt annuleren.
Dan wil ik inderdaad graag annuleren en opnieuw bestellen. Excuses voor het extra werk 🙁
Reputatie 7
Badge +20
Hi Didi,

Ik zie net dat je bestelling is afgeleverd aan de koerier en dus kan hij niet meer geannuleerd worden. 😞 Als het goed is ontvang je een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Heb je die al ontvangen?
Die heb ik inderdaad al. Ik zie dat ik hier ook kan annuleren. Zal ik dat doen of gaat t dan helemaal mis?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Didi,

Sorry, ik was even in de war! Je kunt jouw bestelling gewoon nog annuleren via AMP. Dat kan via de link die je eerder per e-mail hebt ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com of door in te loggen op www.mijnafspraak.nl, waar je met de inloggegevens uit de ontvangen e-mail je bestelling kunt wijzigen. Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. We doen ons best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten.

Weet je zo voldoende? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer