Beantwoord

Xperia Z2 pre order definitieve bevestiging mail

Hallo,

Ik heb vandaag om 6 uur de Xperia Z2 gepre-ordered maar ik heb nog steeds geen definitieve bevestigings mail ontvangen, krijg ik die nog of krijg ik die op 8 april wanneer de telefoon uitkomt? En wanneer heb ik hem dan binnen als de Z2 op 8 april uitkomt?
icon

Beste antwoord door Bram 17 maart 2014, 20:42

@G-Antep

Die persoon had 1 dag eerder een bericht geplaatst. Leuren om een antwoord zorgt wel voor veel storing op het forum. Door jou krijgen anderen weer later antwoord. Hoe dan ook lees ik uit de zin hierboven dat het al is opgelost.
Hoe is dit gebeurd? Als je dit wilt uitleggen dat hebben anderen ook wat aan het antwoord en dan hoeven zij eventueel geen ander topic aan te maken.

Bekijk origineel

6 reacties

Volgende keer andere provider dan..
Reputatie 6
Badge +13
Je stelt een vraag op een avond vrij laat en verwacht gelijk reactie?
Op het forum heb je te maken met een verwerking tijd dus als je snel reactie wil kun je het beste bellen met ze of vraag via Twitter stellen is ook een optie.

Ik neem aan dat het met een nieuw toestel wie het eerst besteld die het eerst krijgt is.
Dus als er bv 100 binnen komen en jij bent 102 zit je er bij de tweede levering bij snap je?
Je stelt een vraag op een avond vrij laat en verwacht gelijk reactie?
Op het forum heb je te maken met een verwerking tijd dus als je snel reactie wil kun je het beste bellen met ze of vraag via Twitter stellen is ook een optie.

Ik neem aan dat het met een nieuw toestel wie het eerst besteld die het eerst krijgt is.
Dus als er bv 100 binnen komen en jij bent 102 zit je er bij de tweede levering bij snap je?

Iemand die een dag later een topic had gemaakt kreeg wel gelijk een reactie van een mod en ik nog steeds niet. 
Al opgelost, slotje?
Ik heb vandaag nog geen mod gezien op het forum......  maar als er eentje opduikt krijg je vast ook een antwoord.

Je zult helaas nog even geduld moeten hebben maar wees gerust, iedereen krijgt antwoord alleen kan het soms even duren....
Reputatie 4
@G-Antep

Die persoon had 1 dag eerder een bericht geplaatst. Leuren om een antwoord zorgt wel voor veel storing op het forum. Door jou krijgen anderen weer later antwoord. Hoe dan ook lees ik uit de zin hierboven dat het al is opgelost.
Hoe is dit gebeurd? Als je dit wilt uitleggen dat hebben anderen ook wat aan het antwoord en dan hoeven zij eventueel geen ander topic aan te maken.

Reageer