2x Interactieve TV Box omruilen voor 1 tv box met harddisk

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Beste T-Mobile, vandaag mijn installatiepakket ontvangen, maar ben niet helemaal tevreden, ik heb een foutje gemaakt denk ik.
In het pakket zitten 2 kleine Interactieve Tv Boxen, ik mis eigenlijk Interactieve TV Box met harddisk voor opnames.
Ik dacht namelijk dat ik de Interactieve TV Box die nu geleverd zijn, draadloos op de slaapkamers kon aansluiten, maar dit kan helaas niet dus ik heb er niets aan, kabels doortrekken wil ik niet.
Ik wil deze 2 kleine Interactieve boxen dus omruilen voor 1 Interactievebox met harddisk, en de 2 die bij het installatiepakket zitten retour sturen.

Hoe doe ik dat?

3 reacties

Reputatie 6
Welkom @marijke65 op het forum.

Als je inlogt op Mijn T-Mobile Thuis account, kun je zelf tv boxen toevoegen of verwijderen. Een andere optie is om even de klantenservice te bellen op 0800-0092.

Wist je dat je je tv ontvangers ook aan kunt sluiten met een draadloze verbindingsset? Dan hoef je geen kabels door heel het huis te trekken. Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt, kun je ervaringen van andere gebruikers lezen.
Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @marijke65
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je verzoek / opmerking plaatsen in het verzamel topic

Een van de T-Mobile moderatoren helpt je daar verder.
Groetjes.
Bedankt voor de reactie's,

Ik laat het nu maar even zo, zal eerst even kijken hoe het nu allemaal gaat.

Reageer