Beantwoord

Abonnement?

• 26 mei 2019
  • 2 reacties
  • 544 Bekeken

Beste Mensen,

Ik heb mijn abonnement paar maanden terug beeindigd en zou in principe na 19 mei gestopt moeten zijn, alleen hij loop nog door? Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Dank u

Mvg,
Ghaled
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 mei 2019, 11:49

Hoi Ghaled,

Ik kijk direct met je mee en ga je er uiteraard mee helpen.

Ik zie op dit moment geen opzegging in ons systeem. Ik zie wel dat er begin deze maand contact is geweest over het feit dat je geen verlenging wilde en of jouw nummer dan zou vervallen. Mijn collega heeft toen uitgelegd dat ook zonder verlenging het huidige contract blijft doorlopen en het nummer dus niet vervalt. Er is toen dus geen verdere opzegging gedaan.

Uiteraard kan ik ervoor zorgen dat jouw contract wordt beëindigd. Wil je hierna een ander contract afsluiten bij een andere provider, of wil je dat het nummer bijvoorbeeld wordt omgezet naar PrePaid? In het eerste geval kun je namelijk het beste eerst een contract afsluiten bij de andere provider met nummerbehoud, zo nemen zij het nummer van ons over. Een verlenging bij ons is natuurlijk ook mogelijk!

Laat je weten wat je graag wilt? Dan helpen wij je ermee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Heb je een bevestiging van de opzegging ontvangen? Wat staat er als einddatum in je My T-Mobile omgeving?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ghaled,

Ik kijk direct met je mee en ga je er uiteraard mee helpen.

Ik zie op dit moment geen opzegging in ons systeem. Ik zie wel dat er begin deze maand contact is geweest over het feit dat je geen verlenging wilde en of jouw nummer dan zou vervallen. Mijn collega heeft toen uitgelegd dat ook zonder verlenging het huidige contract blijft doorlopen en het nummer dus niet vervalt. Er is toen dus geen verdere opzegging gedaan.

Uiteraard kan ik ervoor zorgen dat jouw contract wordt beëindigd. Wil je hierna een ander contract afsluiten bij een andere provider, of wil je dat het nummer bijvoorbeeld wordt omgezet naar PrePaid? In het eerste geval kun je namelijk het beste eerst een contract afsluiten bij de andere provider met nummerbehoud, zo nemen zij het nummer van ons over. Een verlenging bij ons is natuurlijk ook mogelijk!

Laat je weten wat je graag wilt? Dan helpen wij je ermee!

Reageer