Afspraak Guidion is verzet maar oude provider heeft afgesloten

  • 2 December 2020
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

De Guidion installateur zou op 2 december komen om de converter en modem aan te sluiten maar vanwege corona is dat verzet. Nu heeft de oude provider wel afgesloten. Wat te doen we hebben geen internet.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Maarten Maas, welkom op de Community en bij Thuis!

Er is geen licht gezien op de Glasvezel en daardoor kon Guidion vandaag de installatie niet voltooien, sorry voor het ongemak. Onze technische dienst heeft inmiddels een nieuw ticket aangevraagd bij de uitvoerder en ik zie dat die afspraak geaccepteerd is. Wat ik echter nog niet kan zien, is voor welke datum die ingepland wordt. Is er toevallig net contact opgenomen met jou vanuit de netbeheerder? 

Ik zie dat je nog geen T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online zijn en thuiswerken toch ietwat aangenamer.

Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.

Reageer