Beantwoord

bedenk tijd overslaan

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Ik zou graag de bedenktijd willen overslaan en per direct gebruik willen maken van mijn tmobile thuis internet abonnement die op 8 april in hoort te gaan.

 

ik kan nergens een link vinden ..

 

icon

Beste antwoord door Brian 2 April 2020, 11:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ferturan 

Je zult per direct nergens een vaste thuis verbinding krijgen. 8 april is al een vrij vroege datum, deze tijd is nodig voor de monteur(s) om jouw verbinding vanaf de wijkcentrale in orde te maken.

Bedenktijd overslaan is enkel mogelijk bij een overstapservice, normaal wacht je dan 4 weken maar als je de bedenktijd wilt overslaan duurt het nog steeds 2 weken.

Aha, dat is duidelijk.

zit niks anders op dan afwachten.

bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 7
Badge +15

Ik snap dat het lastig is om tijdens de corona crisis zonder internet te zitten maar vaste internet is niet zo gedaan helaas.

Gebruik je mobiel in de tussentijd of hotspot?

Reputatie 7

Hi @Ferturan, zo te zien is het al gelukt met het aansluiten, fijn dat het zo snel is gegaan! Uit de aantekening van mijn collega zie ik dat er nog wel wat problemen zijn met het binnenkomende signaal maar dat gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen!

Inderdaad, aansluiten is gelukt wat op zich makkelijk is 😋

Wereldbol lampje brandt helaas niet, had te maken met KPN had ik begrepen! Ik wacht netjes af, bedankt voor de snelle reacties!!

Reageer