Beantwoord

Early renewal aanvragen of andere optie?


Mijn toestel is defect en ik mag pas in november verlengen. Nu kan ik voor de optie Early renewal gaan, maar vind het best prijzig om ruim 70 euro extra daarvoor te betalen. 

Ik ben nu al meer dat 12 jaar bij T mobile en vind dit eerlijk gezegd niet echt klantvriendelijk. Zijn er andere opties?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 24 June 2021, 22:53

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GJ en Ankie 

Een andere optie zou kunnen zijn dat je tot november een los toestel neemt en dan kan je in november weer verlengen.

Ja, maar voor een beetje los toestel betaal je nog veel meer

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Als je in november 2021 mag verlengen loopt je huidige contract en afbetaling van dit toestel tot maart 2022. Dat is nog ruim 9 maanden. En je hebt dus een goede korting gehad die T-Mobile in die 9 maanden nog moet terug verdienen. (Of zie afkoop som voor wil krijgen).

Als je het nu even goedkoop wil hebben, denk dan eens aan een 2e hands toestel. Marktplaats staat er vol mee wat je dan gebruikt tot november.

Toestel is allang afbetaald, heb ik al 4 jaar. Heb nu een sim only met hetzelfde toestel wat ik daarvoor heb genomen. Omdat deze nog goed was, heb ik voor sim only gekozen bij de verlenging

Reputatie 7
Badge +15

Het idee van Eric is ook niet slecht om tot november een tweedehands telefoon te kopen, je bespaart meestal honderden euro's.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @GJ en Ankie  Heb je alleen een Sim abonnement en is dat abonnement ook gestart als Sim-only 

Hoogstwaarschijnlijk kom je in aanmerking voor Toestelflexibiliteit.

Verlengen met toestel lees onderaan de site

Lees even de voorwaarden of je er voor in aanmerking komt.

Toestelflexibiliteit.
Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in. Voorwaarden!

Het kost niets extra’s je sluit opnieuw een contract af tegen de huidige voorwaarden en prijzen.

Ga anders morgen even langs een shop ze helpen je graag verder!

https://www.t-mobile.nl/winkels

Succes!

Nee, dit abbonnement loopt al minimaal twaalf jaar. De laatste verlenging is naar Sim only gegaan omdat ik zeer tevreden was over het toestel, en deze ook nog prima was. Ik had (en heb ) geen behoefte aan de allernieuwste modellen , zeker niet als mijn huidige toestel nog prima is. 

Nu ik na bijna 4 jaar , zeer intensief gebruik, toch toe ben aan een ander toestel, wat mij betreft weer hetzelfde model, (S8), vind ik 70 euro voor een paar maanden best prijzig, zeker als trouwe klant. Voorheen zelfs nog met meerdere abo's zakelijk.

Ik ben geen “hopper”, maar vind wel dat er wat aan trouwe klanten gedaan mag worden. 

Reputatie 5

Dat toestel flexibiliteit zou de oplossing zijn zoals Christien al aangaf.

Je kan je huidige sim only abonnement dan openbreken en gelijk verlengen met toestel.

Dat is wat T-Mobile te bieden heeft en is precies wat jij wil toch?

Lees het allemaal even rustig door.

Succes!

Reputatie 7
Badge +14

Nee, dit abbonnement loopt al minimaal twaalf jaar. De laatste verlenging is naar Sim only gegaan omdat ik zeer tevreden was over het toestel, en deze ook nog prima was. Ik had (en heb ) geen behoefte aan de allernieuwste modellen , zeker niet als mijn huidige toestel nog prima is. 

Nu ik na bijna 4 jaar , zeer intensief gebruik, toch toe ben aan een ander toestel, wat mij betreft weer hetzelfde model, (S8), vind ik 70 euro voor een paar maanden best prijzig, zeker als trouwe klant. Voorheen zelfs nog met meerdere abo's zakelijk.

Ik ben geen “hopper”, maar vind wel dat er wat aan trouwe klanten gedaan mag worden. 

Lees nu even goed, je mag zonder extra kosten van Toestelflex gebruik maken. Ga even naar een shop en laat het je uitleggen. Je hoeft geen €70 te betalen. En je krijgt het toestel gelijk mee! 

Succes!

Kunt u voor mij naagaan of ik in aanmerking kom? 

Kunt u voor mij naagaan of ik in aanmerking kom? 

@CrisTien 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @sziyech  Ga even langs een shop als je Sim-only hebt kom je er normaal gesproken voor in aanmerking. Ik geeft advies en kan je de juiste richting in sturen maar ik werk niet voor Tmobile en kan dus niet in jouw gegevens kijken.

Wil je Early renewal moet je TM bellen.

 

Toestelflexibiliteit

Wanneer je nog een goed werkende telefoon hebt, kun je deze gewoon blijven gebruiken. Gaat deze na verloop van tijd toch kapot of ben je gewoon toe aan iets nieuws? Dan kan je ten alle tijden overstappen naar een abonnement met telefoon. Wij beëindigen dan je oude contract en je nieuwe contract gaan direct in. 

Kunt u voor mij naagaan of ik in aanmerking kom? 

@Evy kunt u voor me nakijken of ik in aanmerking kom

Reputatie 7
Badge +14

@sziyech Waarom ga je niet langs een shop? 
@Evy werkt niet meer bij TM dus dat gaat niet. 
@Hajar of @David kunnen het nakijken maar niet vandaag, op dit moment is er niemand meer.
Wacht  even hun reactie af!

Fijne avond

@sziyech Waarom ga je niet langs een shop? 
@Evy werkt niet meer bij TM dus dat gaat niet. 
@Hajar of @David kunnen het nakijken maar niet vandaag, op dit moment is er niemand meer.
Wacht  even hun reactie af!

Fijne avond

Ik ben heel druk namelijk en heb ook niet echt tijd om in de wacht te blijven staan sorry

Reputatie 7
Badge +14

@sziyech Je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen hoor. Helaas is het wel zo dat als je wil afkopen (Early renewal) het alleen via de telefoon is te regelen.  Als je huidige abonnement al als een early renewal is begonnen is dat niet nogmaals mogelijk.


Heb je nu een Sim only en wil je omzetten naar een abonnement met telefoon? 
Dan zijn hier de voorwaarde te lezen. Je abonnement gaat dan tegen de huidige prijzen opnieuw in.

zo dat was het. Doe er je voordeel mee😂👍🏻💡



 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sziyech 

Ik zie dat @CrisTien je meer informatie heeft gegeven. Een Early Renewal kun je alleen telefonisch regelen dus je kan daarom het beste bellen. Ik kan wel controleren of je in aanmerking komt. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sziyech 

Ik zie dat je huidige abonnement ook een Early Renewal is en dus is het niet mogelijk om opnieuw te verlengen met een Early Renewal. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reputatie 2

Vanmorgen heb ik een early renewal aangevraagd. Ik weet niet zeker of ik het juiste heb gedaan. 
 

in augustus loopt mijn SimOnly abonnement af, deze heb ik dan 2 jaar (ik gebruik mijn iPhone nog van het contract daarvoor)

ik zou vanaf April mogen verlengen, dan is het 4 maand van tevoren, maar mijn iPhone houd het niet meer zolang vol. 
 

ik heb de iPhone 13 besteld, en heb een bevestigingsbrief ontvangen van Tmobile, waarin staat dat de verlenging 30 Januari in gaat. Ik wil even weten wanneer deze nieuwe abonnementskosten in gaan. Is dat in augustus? Ik heb namelijk geen zin in dubbele kosten, maar wel dat ik alvast een nieuwe telefoon heb.

groetjes,

Roy kiesbrink 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GJ en Ankie 

Omdat je een sim only abonnement hebt denk ik dat er is gekozen voor toestelflexibiliteit ipv early renewal.

Dit is ook te zien aan de begindatum van je nieuwe abonnement, bij toestelflexibiliteit gaat het nieuwe abonnement direct in en bij een early renewal gaat het abonnement pas na de einddatum van je huidige contract in.

Je oude contract vervalt dus er is geen sprake van dubbele kosten.

Je ontvangt bericht van de bezorger zodra je toestel bezorgd kan worden.

Reageer