Beantwoord

Extra TV Box en opzeggen vaste telefonie

  • 23 January 2019
  • 7 reacties
  • 393 Bekeken

ik wil graag een extra tv box bestellen en vaste telefonie uitzetten aub
icon

Beste antwoord door Sander 28 January 2019, 12:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hi Rachel,

Dat kun je allemaal in dit topic regelen, dan kom je het snelst aan de beurt.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Hi @rachelvdb,

Ik zie nog geen reactie in het grote-wijzigingen-topic, dus ik help je ook graag hier. Welke TV Box wil je graag hebben, die met opnamefunctie ( 10,- per maand) of zonder ( 5,- per maand)? Deze TV Box zal ik dan per direct versturen.

Vaste telefonie zal ik dan met een maand opzegtermijn (23 februari in jouw geval) opzeggen.
Beste Sander,

Bedankt voor uw reactie.
Ik zou graag de gewone box willen van €5,= pm
De vaste telefonie kan inderdaad per direct worden opgezegd.

Groetjes Rachel
@Sander
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @rachelvdb, honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je niets van mij hebt vernomen. Ik heb meteen naar jouw abonnement gekeken! Ik heb goed nieuws, maar ook slecht nieuws. Ik begin met het slechte nieuws. Omdat jij de minimale snelheid van 20Mbps afneemt, is een tweede TV Box op jouw adres niet mogelijk. Zodra jij deze tweede TV Box aan zal sluiten, zal het internet hier ontzettend onder lijden. Er zijn dan te weinig Mbps om te verdelen. Internet is onze basisdienst en dient altijd goed te werken, daarom dat een tweede TV Box geen optie is. Sorry! Het goede nieuws is dat ik Vast Bellen uit jouw abonnement verwijderd heb per 23-01-19, precies zoals Sander aangaf. Je ontvangt van mij nog een bevestiging per e-mail, hierin lees je ook jouw nieuwe maandbedrag! 😄
Beste @Cheyenne dan wordt t hoog tijd voor ons om over te stappen !!! Beetje vreemd dat ik geen tweede tv box kan aansluiten toch ?!?! Was zoooo tevreden over T-mobile,maar dit is toch echt een hele grote domper !!! We gaan alle abonnementen op het minimale zetten,alle extra diensten laten vervallen en zsm overstappen ! Jammer...
Reputatie 7
Hi @rachelvdb, ik geef je graag meer uitleg waarom een tweede TV Box niet mogelijk is. Jouw TV signaal loopt via je internetverbinding. Voor een goede kwaliteit van de uitzendingen is een bepaalde snelheid nodig. Op het moment dat jij twee TV Boxen aan zou zitten is de snelheid op jouw adres niet voldoende voor een goede kwaliteit van het beeld waardoor je storing gaat krijgen. UIteraard zouden we je graag een tweede TV Box aanbieden maar de snelheid op jouw adres is hier helaas te laag voor, sorry 😞

Reageer