Informatie

Alles over jouw Mobiele abonnement vind je hier

  • 30 August 2016
  • 11 reacties
  • 133652 Bekeken
Alles over jouw Mobiele abonnement vind je hier
Reputatie 6
Badge +3

Met duizenden en duizenden topics is eigenlijk alle informatie op onze Community te vinden! Op de Odido Community kun je veel antwoorden op je vragen vinden, vragen stellen en met elkaar in discussie gaan en je kennis delen met anderen.

 

Bekijk hieronder het overzicht van de meest bezochte topics.

 

 

ACTUEEL 

Bellen en SMS’en van en naar Oekraïne tijdelijk gratis

• FluBot: Malware SMS’jes

Phishing/Spam in omloop

 

NETWERK
Wat als ik geen netwerk heb?


TOESTEL & SIMKAART

• Het Grote Community Review Topic
• Aanvragen en activeren nieuwe simkaart
Vragen over je toestel en tips om reparatie te voorkomen
Tips om dataverbruik te verminderen
Toestelhulp voor instellingen en tips & tricks voor jouw telefoon

 

BUITENLAND
Gebruik in het buitenland
 

FACTUUR & BETALINGEN
FTMSC Betalingen (mobiele betaling) en SMS diensten
SMS-diensten en mobiele betalingen op je factuur
Veelgestelde vragen over factuur en incasso

 

OVERLAST
Phishing mails in omloop
Gebeld door onbekende buitenlandse nummers en ID-fraude 
Wat te doen bij telefonisch overlast

 

Niet gevonden wat je zocht? Stel jouw vraag dan in een eigen topic en dan komt de Community je zo snel mogelijk te hulp! 


11 reacties

Waarom kan ik mijn bestelnummer niet vinden op mijn mobiele telefoon?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @yuwei1982 

Het bestelnummer van je bestelling vind je als het goed is in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen 

Ik kan mijn telefoongegevens niet vinden met mijn bestelnummer

Dit is mijn bestelnummer. Ik kan de telefoon die ik heb besteld niet vinden 76689109

Reputatie 7
Badge +9

Hi @yuwei1982 

Ik kan jouw bestelling wel terugvinden in ons systeem. Je hebt een Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Paars besteld en je kan je toestel ophalen in de T-Mobile shop zodra die leverbaar is. Je krijgt een bericht van mijn collega’s in de shop wanneer je bestelling klaarstaat. 

Ik hoop dat je zo verder komt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten. 

Goededag, ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn odido. Ik krijg de volgende foutmelding:

[afbeelding met 06-nummer verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +9

Hi @naytac84, wat apart dat je niet kan inloggen! Kun je het eens proberen in de app of via een andere browser? Mocht het hier ook niet lukken, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Ps. Ik heb je screenshot verwijderd. Hier stond namelijk je 06-nummer in en iedereen kon deze zien! 

I cannot see my mobile subscription in my odido, it just shows me the previous one which is terminated. 

Reputatie 6
Badge +6

I cannot see my mobile subscription in my odido, it just shows me the previous one which is terminated. 

Hello @rpakz

Welcome to our Community and best wishes for 2024! Do you have a new subscription? Then you just need to add it to your account. You can do that by clicking on the "I have another subscription" button once you are logged in. A verification code is then sent to your number by SMS and once you enter it, your subscription is in there! 

Will you let me know if this works? I'd love to hear from you! 

Kind regards, 
Pharwin

Hi @naytac84, wat apart dat je niet kan inloggen! Kun je het eens proberen in de app of via een andere browser? Mocht het hier ook niet lukken, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Ps. Ik heb je screenshot verwijderd. Hier stond namelijk je 06-nummer in en iedereen kon deze zien! 

Hi, ik heb nog altijd inlogproblemen. Zou iemand mij kunnen helpen? Snap niet waarom dit zo moeilijk te regelen is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @naytac84, ik had op 23 november je gegevens gevraagd. Ik heb je gegevens pas 2 weken geleden ontvangen toen ik afwezig was en ik mis nog wat gegevens. Als je de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht stuurt kan het zo opgelost zijn. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer