Installatiepakket niet ontvangen [Ingangsdatum was 24-07]

  • 10 August 2020
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Beste, 

“We doen er alles aan om te zorgen dat T-Mobile thuis op 24-07-2020 beschikbaar is op je nieuwe adres” - aldus T-Mobile. Nu 18 dagen verder heb ik mijn installatiepakket nog steeds niet ontvangen. Meerdere malen contact gezocht, maar telkens het zelfde verhaal. Er zou een storing zijn bij de leverancier. Prima, kan gebeuren, maar het zou wel netjes zijn als T-Mobile kan aangeven wanneer dit wordt verholpen. De storing is al bekend sinds 23-07-2020. Een groot bedrijf zou dit binnen een dag moeten verhelpen right? 

Het vervelende is dat ik in de huidige thuiswerk situatie a.k.a. Covid-19, niet kan werken. Is er iemand om het forum die wel meer informatie kan geven over deze situatie? Misschien een ETA van wanneer dit verholpen is? Dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te leven ipv om de twee dagen mijn tijd verspelen door het bellen van de supportafdeling. 

Kwaliteit wat T-Mobile mij in de afgelopen jaren heeft gebracht komt niet overeen met hoe ze omgaan in deze situatie. 

Met vriendelijke groet, 
Walter Drega. 


2 reacties

Ik zit enigszins in hetzelfde schuitje. Niet zo extreem als Walter maar toch. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie dit oplossen.

 

Ik snap dat dit kan gebeuren maar in deze tijd van thuis werken is internet een must en zie ik dit graag zsm opgelost worden.

 

Mvg,

 

Tim.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Walter Drega, top dat je het aankaart bij ons en welkom op de Community! Gefeliciteerd met je nieuwe woning, hopelijk is (bijna) alles goed gegaan met verhuizen! 🏡😊

Ik kopieer eventjes heel makkelijk de tekst die ik zojuist in een ander topic aangaande de installatiepakketten-issues heb geplaatst.

We hebben sinds eind juli een issue waarbij verhuizingen wel goed doorkomen, maar er geen of een onvolledig pakket wordt geleverd. Dit probleem is inderdaad in onderzoek en er wordt hard gewerkt aan een definitieve oplossing. Dat is wellicht een ietwat flauw antwoord, maar wel de realiteit. 

Ik wil je verzoeken om een eventueel gemaakte installatieafspraak met Guidion te verzetten. Kan ik je in de tussentijd enigszins geruststellen door een Unlimited Internet voucher aan te bieden voor zeven dagen? Dan kun je in ieder geval via de hotspot van je mobiele telefoon online komen op PC en laptop.

Kort samengevat, is er sprake van een probleem bij verhuizingen: we lossen het spoedig op, maar een exacte datum kan ik je jammer genoeg nog niet geven, sorry voor het ongemak! 

@tjad1992 We gaan ermee aan de slag, het probleem is bekend en zoals bovengenoemd doen we er alles aan om iedereen zo snel mogelijk van een pakket te voorzien. Is verder alles gelukt met verhuizen, ook jij: van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis! 😁👍

Reageer