Beantwoord

kapotte modem bij installatie

  • 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 536 Bekeken

Ik ben net een klant van t-mobile en mijn modem is kapot zonder dat ik het überhaupt heb gebruikt. Bij de klantenservice word ik eigenlijk vooral naar van alles doorverbonden. Ik wil gewoon een vervangend modem zodat ik gebruik kan maken van mijn abonnement.
icon

Beste antwoord door Brian 24 July 2019, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Vandaag weer contact opgenomen met jullie klantenservice. Dit keer ben ik beter geholpen dat de afgelopen keren, deze mevrouw was erg behulpzaam en vriendelijk. Helaas moet ik nu wachten tot 27 (!!) augustus.. ik vind het belachelijk dat ik zo lang moet wachten op iets simpels als een nieuw modem. Ik ben ook niet van plan om voor mijn abonnement te betalen zolang ik er geen gebruik van kan maken.

* daarnaast gisteren contact gehad met guidion i.v.m. de monteur die in eerste instantie vrijdag zou komen en voor het maken van een nieuwe afspraak. Blijkbaar heeft die meneer een foto gestuurd van onze voordeur maar niet aangebeld? Ik vind dit een raar verhaal.
Reputatie 6
@Kmbrlymichiels Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.

Doet je modem helemaal niks?

Helaas worden modems niet zomaar verstuurd. En het verhaal van Guidion lees ik wel erg vaak. Er was laatst iemand die het voor elkaar kreeg dat diezelfde avond alsnog een monteur kwam. Je kan je bij Guidion op de lijst laten zetten, mocht er een afspraak uitvallen wordt je gebeld.

En de datum 27 augustus, vind ik helemaal van de zotte. Als ik jou was zou ik T-Mobile in gebreke stellen en ze 2 weken de tijd geven je probleem op te lossen. Is het niet opgelost, kan je het contract ontbinden en naar een provider gaan, waar je niet zo lang hoeft te wachten. Meer informatie vind je hier. Het wordt steeds spannender.
Reputatie 7
Hi @Kmbrlymichiels, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Ik lees hier twee verschillende dingen, het modem zou kapot zijn, wat is er precies kapot? Gaat deze helemaal niet meer aan (brandt er niets) of zie je nog wel lampjes brandne maar heb je geen verbinding? En ik begrijp daarnaast dat er nog een monteursafspraak staat? Is dit voor de installatie? Als deze afspraak nog staat dan zou ik deze door laten gaan, de monteur kan dan de aanslutiing voor je controleren en mocht de modem defect zijn direct de modem voor je vervangen!

Het klopt inderdaad dat de monteur een foto maakt van de voordeur, dit doen we om discussie over 'monteur is wel geweest/niet geweest' te voorkomen. Blijkbaar is het toch misgelopen met de afspraak, heb je inmiddels al een nieuwe kunnen maken? Als ik nog iets voor je kan betekenen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatse vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer