Beantwoord

Klopt het dat jullie mij twee nieuwe tv-boxen hebben gestuurd?

  • 13 July 2019
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Hallo ik heb opeens aan pakket ontvangen met twee nieuwe TV boxen. Daarbij zit een brief met links die niet werken. Dit werd vooraf gegaan met een e-mail dat mijn bestelling verstuurd is. Ik heb echter nooit een bestelling geplaatst plus deze mail wordt niet vanuit http://t-mobile.nl gestuurd maar vanuit http://t-mobilethuis.nl . Wel wordt er gedreigd dat als je je oude apparatuur niet binnen 30 dagen verstuurd dit in rekening wordt gebracht. Maar om de handleiding te lezen worden er URL's genoemd die niet werken.

http://www.t-mobile.nl/thuis/tv-en-radio/interactieve-tv-installeren … en http://t-mobile.nl/thuis/tv-en-radio/afstandbediening …
Ik vind dit een rare gang van zaken en het voelt niet helemaal veilig. Klopt het dat T-Mobile dit ongevraagd naar hun klanten stuurt?
icon

Beste antwoord door Piotr 16 July 2019, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Nelly54,

Bedankt voor de melding! Ik heb het uitvoerig voor je uitgezocht. Allereerst hoef je je geen zorgen te maken. De twee nieuwe TV Boxen zijn van ons afkomstig. Ik zie dat je al een geruime tijd trouwe klant bij ons bent en daarbij zijn je oude TV Boxen aan vervanging toe. Als het goed is heb je hierover een e-mail ontvangen.

We vervangen je TV Boxen helemaal gratis met dit nieuwe exemplaar. De oude TV Boxen kun je kosteloos naar ons retour sturen zoals vermeld staat in de retourbrief. Vervolgens kun je de nieuwe TV Boxen op dezelfde wijze aansluiten. Dan moet het helemaal goed komen!

Reageer