Beantwoord

Overstapdatum administratief wijzigen

  • 14 June 2019
  • 1 reactie
  • 399 Bekeken

Beste,

Na vele telefoontjes naar zowel KPN als T-mobile waarin ieder de bal bij de tegenpartij legt hoop ik hier mijn probleem op te kunnen lossen. Vorige maand ben ik overgestapt van KPN naar jullie met als einddatum 05-06-19. Echter omdat jullie niet tijdig kon leveren komt de monteur pas op 27-06-19. Ik heb al sinds 05-06-19 geen diensten meer van KPN, het signaal was al stop gezet, en dus heb ik mijn modem/mediaboxen gereed gemaakt voor retourzending. Nu krijg ik van jullie een bevestiging dat mijn nieuwe overstapdatum 27-06-19 is en prompt van KPN ook een e-mail dat mijn contract tot de 27e loopt. Echter heb ik al anderhalve week geen diensten van KPN ontvangen en ben ik ook geenszins van plan om voor de resterende anderhalve week de hele boel weer aan te sluiten. Mijn einddatum moet dus administratief op 05-06-19 blijven staan. Vandaag nog gebeld naar jullie klantenservice waarin aangegeven wordt: nee mevrouw de verantwoording ligt bij KPN die hoort u niet meer te factureren of de factuur te crediteren. En KPN zegt doodleuk dat ik bij jullie moet wezen voor de wijziging van mijn administratieve overstapdatum, dat zij die rechten niet hebben als oude provider en dus niets voor mij kunnen betekenen.

Dus graag mijn overstapdatum administratief op 05-06-19 laten staan.

Met vriendelijke groet,

Maxime
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 10:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Mligtenberg93,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega hierover.☺️Bij een overstapservice zorgen wij ervoor dat je geen enkel ogenblik zonder internet komt te zitten. Nu zie ik dat de overstapdatum op jouw adres op 27 juni gepland staat. Vanaf die datum start je T-Mobile Thuis facturatie. Tot die datum moet je probleemloos gebruik kunnen maken van je oude abonnement. Laat me weten als dat niet het geval is. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Reageer