Beantwoord

RtlXL, Videoland

  • 21 March 2019
  • 1 reactie
  • 319 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
waarom is er geen video land in t menu opgenomen en waarom geen rtlxl in t gemist menu? Behoorlijk irritant want mijn internet snelheid kan niet verder verhoogd worden en daarom kan ik dus geen tv box met hardeschijf nemen..
icon

Beste antwoord door TAVL 21 March 2019, 09:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @miza,

Dat zijn goede vragen en wensen van velen. Apps als Videoland en Netflix staan op de 'Community Wishlist'. Er zijn meerdere redenen dat deze apps nog niet beschikbaar zijn. Een deel heeft met licentiekosten te maken.

RTL XL heeft de dienst voor aanbieders stop gezet. Deze app kan dus niet meer toegevoegd worden. Gelukkig is er een alternatief beschikbaar; begin gemist. Op de decoder zelf kan deze enkel een lopend programma starten. Via TV Anywhere app, beschikbaar voor Apple en Android, kun je verder terugkijken. Niet optimaal, maar wel een mogelijkheid. Via een Chromecast, Apple TV of een streamingfunctie mobiel/smart tv kun je dan via jouw tv kijken.

T-Mobile Thuis is volop in ontwikkeling, waarbij de klantwensen worden meegenomen. Dat wil niet zeggen dat alles gerealiseerd kan worden. Ik hoop ook dat dit soort wensen als nog snel worden opgeleverd, aangezien dat een stuk makkelijker werkt.

Reageer