Beantwoord

Wanneer moet ik installeren?

  • 21 May 2019
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi, Ik heb gisteren T-Mobile thuis besteld en had toen een gewenste aansluitdatum geselecteerd. Als ik de vervolgstappen van mijn bestelling lees (zie hieronder). Lijkt het erop dat ik alleen thuis moet zijn voor het pakketje van PostNL.

Mijn vragen zijn:
Moet ik thuis zijn op de gewenste aansluitdatum?
Kan ik na het ontvangen van het pakketje alles zelf aansluiten, dus zonder monteur?


Vervolgstappen (zoals op My T-Mobile thuis pagina)
[h5]"T-Mobile Thuis bestelling[/h5]
  • T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren.
[h5]Installatiedatum[/h5]
  • Je ontvangt binnenkort een e-mail en brief met daarin de datum waarop je zelf T-Mobile Thuis kunt installeren
[h5]T-Mobile Thuis Installatiepakket[/h5]
  • Het Installatiepakket wordt tussen 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd.
[h5]Installatie[/h5]
  • Het is zover! Je kunt nu zelf eenvoudig T-Mobile Thuis installeren
[h5]T-Mobile Thuis geactiveerd[/h5]
  • Je kunt nu genieten van T-Mobile Thuis. Veel plezier!"
icon

Beste antwoord door Sander 23 May 2019, 11:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @MM90,

Het lijkt er inderdaad op dat jouw abonnement over DSL gaat. Hierbij kun je het zelf installeren op de dag van activatie. We hebben hier een video voor ontwikkeld: installatievideo. Zo kun je precies zien wat je moet aansluiten en hoe het werkt.

Stel dat je niet thuis bent als het pakketje wordt bezorgd, dan bezorgen we het op een afhaallocatie. Je kunt daar dan het installatiepakket binnen twee weken ophalen. Geen zorgen dus! Je hoeft niet per se te installeren op de dag van activatie. Je abonnement gaat dan in op de dag van installatie. Mijn tip: installeer het wel binnen twee weken, anders starten wij het abonnement per de activatiedatum.

In de My T-Mobile Thuis houd je snel en gemakkelijk de status van je bestelling in de gaten. Zie hier: Status van je bestelling.

Bedankt voor je bestelling en welkom bij Thuis!
Hoi @MM90,

Het lijkt er inderdaad op dat jouw abonnement over DSL gaat. Hierbij kun je het zelf installeren op de dag van activatie. We hebben hier een video voor ontwikkeld: installatievideo. Zo kun je precies zien wat je moet aansluiten en hoe het werkt.

Stel dat je niet thuis bent als het pakketje wordt bezorgd, dan bezorgen we het op een afhaallocatie. Je kunt daar dan het installatiepakket binnen twee weken ophalen. Geen zorgen dus! Je hoeft niet per se te installeren op de dag van activatie. Je abonnement gaat dan in op de dag van installatie. Mijn tip: installeer het wel binnen twee weken, anders starten wij het abonnement per de activatiedatum.

In de My T-Mobile Thuis houd je snel en gemakkelijk de status van je bestelling in de gaten. Zie hier: Status van je bestelling.

Bedankt voor je bestelling en welkom bij Thuis!

Hartelijk dank voor de reactie! Ik weet volgens mij voldoende nu 🙂

Reageer