Beantwoord

T-mobile Thuis installatie coax kabel

  • 1 December 2020
  • 7 reacties
  • 1530 Bekeken

Ik wil mijn T-mobile Thuis installeren. Mijn aansluiting is een coax-kabel. Die komt niet in de instructie voor. Hoe kan ik het aansluiten?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 December 2020, 16:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Genola173 

De COAX aansluiting wordt niet gebruikt bij internet via de koper lijn inderdaad.

Je kan zoeken naar iets van onderstaande of je kan ook gewoon een losse telefoonkabel vinden.

 

Mijn huidige modem van Ziggo zit er wel op aangesloten...

Reputatie 7
Badge +15

@Genola173

Ziggo heeft een modem die geschikt is voor de COAX aansluiting.

Hun hebben een eigen netwerk.

Een aansluiting voor de telefoonkabel vond je meestal in de meterkast of woonkamer maar hij kan ook ergens anders zitten.

Reputatie 3

Ma.w. heb je wel de check gedaan. Lijkt erop dat je een glasvezel-abonnement  hebt aangevraagd...

Reputatie 7

Hi @Genola173 We hebben de opdracht op 2 december doorgezet naar de netbeheerder om naar de aansluiting op jouw adres te kijken. We wachten op dit moment nog op reactie maar de netbeheerder gaat contact met je opnemen om een afspraak in te plannen!

Beste Brian, ik heb nog niks gehoord van KPN, maar wacht nog even af. Als ik het goed begrijp sluit Ziggo pas af als jullie hebben aangegeven dat de T-mobile aansluiting werkt, toch? Dus dat ik niet zonder tv en internet kom te zitten als die aansluiting nog even duurt?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Genola173, omdat jij gebruik maakt van de Overstapservice zal Ziggo pas afsluiten zodra wij het signaal geven dat je bij ons online kunt komen. Je komt daardoor niet zonder Internet en TV te zitten. Ik heb ook meteen het uitstaande ticket naar KPN bekeken en zie dat de technici nog wachten op een antwoord van KPN. Zodra er antwoord gekomen is, zal je een bericht in de vorm van een e-mail ontvangen.

Tip: zoals Waqqas al benoemd heeft, zit een ISRA-punt vaak in de meterkast, maar het gebeurt ook weleens dat een ISRA in de woonkamer of trapgang geplaatst is. Bij mijn ouders zit het ISRA achter een grote kast verborgen, het gaat bij hen om de ouderwetse ‘varkensneus’-aansluiting. Dit ISRA ziet er ongeveer zo uit, mocht je het ergens tegenkomen:

Bedankt voor je geduld, ik hoop oprecht dat KPN spoedig reageert zodat er naar je aansluiting gekeken kan worden!

Reageer