Beantwoord

trage zap snelheid nieuwe entone

  • 20 March 2019
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

wij zijn een overgenomen vodafone klant en hebben altijd nog de animo kasten gebruikt nu hebben we entone kastjes gekregen en wat opvalt is dat het zappen naar de volgende zender een seconde of vier duurt eer je weer beeld hebt de oude animo kasten zijn veel sneller iets meer als één seconde dus puur een hardware probleem ( te trage chip ) heb dit probleem direct voorgelegd bij klanten service en zij vertelde dat de entone kasten van betere kwaliteit waren wat ik tegen sprak natuurlijk. Heb dan ook gezegd dat ik de animo kasten weer wilde gaan gebruiken immers als ze ons aan de nieuwe entone kasten willen hebben door de animo`s te vervangen dienen ze in mijn ogen een verbeterd of in ieder geval een gelijkwaardig product aan te bieden en dat is niet zo.
op 11 maart j.l. is er dan ook door medewerkster een verzoek naar de T. D. gegaan onder ticket nr. 2019031111033704 met de mededeling dat ik binnen max drie tot 5 werkdagen wat zou horen maar niets dus tot nu toe.
meerdere mensen met het zelfde probleem c.q. ervaringen ?
icon

Beste antwoord door Piotr 22 March 2019, 15:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De Entone kastjes zijn inderdaad iets trager dan de Amino.
Hier klagen niet alleen T-Mobile gebruikers over maar ook anderen die deze Entone kastjes gebruiken.
Volgens mij heeft het iets met de software te maken. ze waren vroeger (Vodafone tijdperk) even snel als de Amino.
Reputatie 7
Hey @hans 1957,

Hmm jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de ruil van de TV Boxen. De zaptijd van onze TV Boxen is gemiddeld drie seconden, met in sommige gevallen uitschieters tot zeven seconden. Wanneer het langer dan 10 seconden duurt, dan is er meer aan de hand. De zaptijd van vier seconden is gelukkig dan ook geen indicatie voor een probleem.

Waarom zijn de TV Boxen omgeruild? De Entone TV Boxen kunnen we gemakkelijker voorzien van firmware updates en ze zijn meer toekomst proof dan je oude Aminos. Vanuit onze technische dienst heb ik te horen gekregen dat het ongedaan maken van de ruil daarom niet wordt gedaan. Mocht je nog vragen hebben, schiet dan maar raak. ☺️
Reputatie 7
Badge +1
Hier nog de Amino in gebruik zijn inderdaad een stuk sneller dan de Entone's het zappen duurt op zijn traagst 2 seconden en oproepen menu op gids ook hooguit 2 seconden en dat voor een stb die al heel wat jaren oud is.

Reageer