Beantwoord

F1 kijken via telefoon

  • 25 September 2018
  • 8 reacties
  • 1851 Bekeken

Reputatie 1
Waarom kan ik niet alle zenders bekijken op mijn telefoon of tablet, en thuis wel op de TV.
Vind dit erg jammer, en hoop dat hier snel verbetering in komt.
Ik kan dus nu geen Formule 1 kijken terwijl ik in het buitenland ben.
En kon dit eerder wel bij de concurrent...!

Mvg,

Jeffrey...
icon

Beste antwoord door Sterre 26 September 2018, 11:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hoi Ferrarigek,

Ik bezorg jou graag alle F1-kijkplezier, ook in het buitenland! Waar bevind je je op dit moment? Ben je daar lekker op vakantie?

Je kunt het pakket Ziggo Sport Totaal toevoegen aan jouw TV-pakket, dit kun je makkelijk doen via jouw My T-Mobile Thuis account. Hiermee kun je de Ziggo Sport Totaal Go app gratis bekijken, ook in de EU. Veel race... uhh, kijkplezier!
Reputatie 1
Hoi Sterre,
We hebben het pakket al gepakt toen we het gehele abonnement hebben afgesloten. Er kan dus thuis op de tv gewoon naar gekeken worden, maar ben nu weg voor mijn werk in Tsjechie en wilde graag de race zien via mijn telefoon maar de zender staat er niet bij als tv anywhere open 😥
Hoi Ferrarigek.

Dat klopt, dat zei Sterre al, je hebt daarvoor de Ziggo Sport Totaal Go app nodig.
Reputatie 1
Ja die kan ik wel downloaden maar ga er niet extra voor betalen, dus hoe gaat dit dan in zijn werk?

Groetjes...
En bedankt kaassausje
Reputatie 1
JAAAAA het is gelukt whoehoe.
Thanks voor de hulp en tips!.. me very happy 🤣👍
Als je dat pakket al hebt, betaal je niet nog eens extra voor de app. In het topic dat Sterre al linkte wordt het gebruik uitgelegd in de openingspost.
Reputatie 7
Super dat het gelukt is, Ferrarigek. Succes met je werk in Tsjechië, laat je je niet te veel afleiden door de F1? 😛
Reputatie 1
Dankje wel Sterre.
Nee hoor komt wel goed 😉.
Zit hier nog tot begin december als het goed is 😁.

Groetjes,

Jeffrey (Ferrarigek)

Reageer