Beantwoord

Wanneer eindelijk mogelijk

  • 6 August 2020
  • 6 reacties
  • 304 Bekeken

Wanneer is het eindelijk mogelijk om op te nemen. Ik ben sinds 3 augustus aangesloten bij T-Mobile. Had ik geweten dat opnemen niet mogelijk was, (nergens vermeld) had ik NOOIT de overstap gemaakt.

Helaas meerdere topics gelezen en enige antwoord dat er komt, we hebben geen idee, zijn ermee bezig,

Jammer, heel jammer dit

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 August 2020, 11:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Wanneer had je je bestelling geplaatst, na 14 juli of vóór 14 juli?

Normaal horen klanten die nieuw zijn de optie om op te nemen in de cloud te krijgen, kreeg je die niet?

Anders zal je binnenkort overgezet worden op het nieuwe tv platform waarmee je kan opnemen in de cloud. Tv boxen met opnemen worden niet meer geleverd.

Voor 14 juli besteld. Maar ik kon nergens iets vinden over het feit dat opnemen niet kon. Vraag me wel af wat binnenkort is. Ander topics gelezen en dat stemt niet hoop.

Reputatie 7
Badge +15

Bestellingen geplaatst na 14 jullie kunnen al wel in de cloud opnemen dus niet te lang zal het duren denk ik. Misschien hebben de moderators meer info om hier te posten.

Wel jammer voor de klanten die net vóór 14 juli bestelde want die kunnen dan ook geen tv box met opnemen krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

T-Mobile is bezig met een in delen uitgevoerde uitrol van het nieuwe tv platform incl. cloud diensten (waaronder opnemen) wie en wanneer je aan de beurt komt kan ik als mede-klant helaas geen uitspraak over doen, maar met zekerheid durf ik te stellen het komt er aan! 

Toch jammer dat je verder niks hoort. T-Mobile hult zich in een oorverdovend stilzwijgen.

Zo jammer dit

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RichardHuisman, top dat je hier jouw vraag stelt! We zijn de komende weken een maanden druk bezig om bestaande klanten om te zetten naar het nieuwe T-Mobile TV. Dit gebeurt gefaseerd omdat nog niet iedereen over de juiste configuraties en/of apparatuur beschikt. Om het netwerk daarmee ook zo min mogelijk te belasten en ervoor te zorgen dat iedereen de spullen op tijd binnenkrijgt, doen we dit daarom in etappes. 

Zodra jij aan de beurt bent, sturen we ongeveer één week voor de migratie een e-mail. Vervolgens krijg je een SMS vlak voordat de overzetting plaatsvindt. Als laatste zul je een e-mail ontvangen met TV-tips omtrent het nieuwe TV-platform. 

Ik durf het bijna niet te vragen, maar nog heel eventjes geduld en dat zul je worden overgezet. Dan kun je voor € 5,- per maand gebruikmaken van Cloud Opnemen - dan heb je niet eens meer een separate box met recorder nodig. Bedankt voor je begrip en geduld! 😊 

Ik wens je voor nu een prachtig weekend toe! 🌞

Reageer