elke dag de tv’s helemaal opnieuw opstarten

  • 2 June 2023
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds de laatste update van woensdag 30 mei moet ik elke dag de beide tv’s alles van stroom halen en opnieuw opstarten. Dat zal toch niet de bedoeling zijn van updaten, dan heb ik toch veel liever de oude situatie, is er een mogelijkheid om terug te gaan?


4 reacties

Ik moet helaas ook elke keer de tvbox helemaal

opnieuw starten (stroom eraf en er weer op). Heel

irritant. Ik las al iets dat er dan een nieuwe box nodig is. Is dit mogelijk? Gr. Marieke

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @wil1, je kunt niet teruggaan. Maar met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana

Hoi @wil1, je kunt niet teruggaan. Maar met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana

Als dat de oplossing is dan graag

Groetjes. Wil

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb het meteen in orde gemaakt @wil1! Je modem zal ook op maandag worden vervangen door mijn collega en daarbij zal je een e-mail krijgen van Guidion voor de installatie. Fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer