Beantwoord

Erotiek alleen met tv box mogelijk on te kijken?

  • 4 February 2023
  • 7 reacties
  • 3105 Bekeken

De erotische packet besteld. Is al actief. Echter de zender kan ik nergens vinden. Van alles wat ik heb gelezen, kunnen deze alleen bekeken worden via tv box??? Mijn tv is Samsung, model uit 2021. Volgens de info op T-mobile website, kun je de zenders via de browser bekijken. Klopt niet! 

Wat kan ik nu doen? 

icon

Beste antwoord door Cristien 5 February 2023, 09:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Valentino82  Welkom!

Lees even Hier voor meer informatie.

Fijne zondag

Reputatie 1

Hierop inhakend. De stoute kanalen doen het bij mij niet in de webomgeving. Op de tv box wel, maar in de webomgeving heb ik geen mogelijkheid om iets te wijzigen bij instellingen dat ik ze te zien krijg. Of ik moet iets over het hoofd zien.

Reputatie 7
Badge +16

Als ik me niet vergis, zijn adult zenders alleen beschikbaar op de TV Box en niet via de web-omgeving. 

Reputatie 1

Als ik me niet vergis, zijn adult zenders alleen beschikbaar op de TV Box en niet via de web-omgeving. 

Oke, interessant, want in de link waarnaar wordt verwezen in het bericht boven dat van mij staat dus TV Box en webomgeving. Wat is de reden dat het niet in de webomgeving zit? App kan ik inkomen, vanwege regels, maar ik zie geen reden om dat niet in de webomgeving toe te passen. Waar betaal je anders voor?

Reputatie 7
Badge +6

Ik zie dat je mijn reactie bedoelt in het andere topic. Dat klopt inderdaad niet. Ik dacht dat het wel kon, omdat je niet gebonden bent aan regels van de app store, maar ik heb begrepen dat het inderdaad niet mogelijk is. Ik kan het zelf niet controleren, omdat ik geen gebruik maak van het pretpakket. Ik dacht dat ik dat had rechtgezet, maar dat zal dan een ander topic geweest zijn. Excuses voor de verwarring. Blijft nog wel de vraag waarom het in de webversie niet kan, aangezien die geheel in eigen beheer is.

Reputatie 1

Ik zie dat je mijn reactie bedoelt in het andere topic. Dat klopt inderdaad niet. Ik dacht dat het wel kon, omdat je niet gebonden bent aan regels van de app store, maar ik heb begrepen dat het inderdaad niet mogelijk is. Ik kan het zelf niet controleren, omdat ik geen gebruik maak van het pretpakket. Ik dacht dat ik dat had rechtgezet, maar dat zal dan een ander topic geweest zijn. Excuses voor de verwarring. Blijft nog wel de vraag waarom het in de webversie niet kan, aangezien die geheel in eigen beheer is.

Bedankt voor je bericht. Ik vind het inderdaad nogal betuttelend dat het in de webversie niet kan. Ik dacht dat Nederland redelijk liberaal was sinds de jaren ‘70, maar blijkbaar is het nieuwe preuts de standaard. Gelukkig zijn het maar een paar zenders uit het totale entertainment pakket, maar als het een compleet erotiekpakket zou zijn zou ik me behoorlijk bekocht voelen. Hopelijk komen ze bij Odido nog tot inkeer betreffende deze betuttelende benadering.

Reputatie 7
Badge +6

@InputUsername Ik weet niet zeker of dit bij Odido ligt. Het zou ook kunnen dat het een eis is die door de betreffende zenders gesteld wordt dat ze alleen op TV te bekijken zijn. Dan hebben providers zich daaraan te houden. Bovendien schijnt het internet naar verluidt vol te staan met stoute filmpjes...

Reageer