Beantwoord

Factuur en koptelefoon

  • 27 May 2023
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo, ik heb gevraagd om een Google Pixel 7a-telefoon met Google-hoofdtelefoon, en ik heb het verzoek ontvangen, maar de hoofdtelefoon was niet beschikbaar. Ik heb een verzoek voor een hoofdtelefoon ingediend en tot nu toe heb ik geen antwoord ontvangen. Gisteren ontving ik een telefoonrekening van 69 euro, en ik vroeg me af waarom deze rekening zo hoog is. 

icon

Beste antwoord door eric 27 May 2023, 14:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hou @Feriking .

De factuur kun je in de my-tmobile omgeving natuurlijk downloaden zodat je de details kunt zien. Hier staat ook een uitgebreide uitleg van de eerste factuur.

Ja, maar mijn vraag is waarom deze rekening zo hoog is en waarom ik geen reactie heb gekregen op mijn verzoek om een koptelefoon 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Feriking 

Wat leuk dat je voor de Google Pixel bent gegaan! De promotie actie van Google loopt via Google zelf dus je kan op deze pagina de actievoorwaarden zien en hoe je het kan claimen. Als je je factuur opent dan zie je waar de kosten vandaan komen en als je de pagina bekijkt die eric heeft gedeeld dan kun je meer uitleg vinden over je eerste factuur. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Hallo, een tijdje geleden heb ik een bestelling geplaatst voor de Google Pixel 7a-telefoon, en er was een aanbieding van een koptelefoon bij de telefoon, en een week geleden ontving ik de koptelefoon, en als ik vandaag verrast was dat er andere koptelefoons naar mijn adres kwamen, Ik bedoel dat ik twee Google-koptelefoons heb ontvangen, en ik moet er een ontvangen, wat moet ik nu doen

Hallo, het probleem is opgelost en we hebben contact opgenomen met T-Mobile en alles is in orde 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Feriking, allereerst superfijn om te lezen dat je je koptelefoon hebt ontvangen! Ook helemaal top dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat het is opgelost. Bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend en heel veel plezier met je Google Pixel én je koptelefoon - maar ik denk dat dat wel gaat lukken! 😎

Reageer