Beantwoord

geen internet van bundel S

  • 22 April 2023
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

ik heb een prepaid bundel S gekocht, maar krijg geen internet. Ik heb een sms dat het actief is, maar zonder wifi heb ik nergens verbinding. aangezien ik zometeen nog naar huis moet reizen en mijn reis moet plannen heb ik dit nodig. kan iemand me helpen hoe ik internet weer aan krijg?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 24 April 2023, 12:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

ik heb een prepaid bundel S gekocht, maar krijg geen internet. Ik heb een sms dat het actief is, maar zonder wifi heb ik nergens verbinding. aangezien ik zometeen nog naar huis moet reizen en mijn reis moet plannen heb ik dit nodig. kan iemand me helpen hoe ik internet weer aan krijg?

Hi @Wildy Welkom op onze Community en goed dat je dit navraagt, ik help je graag verder! Had je toevallig al een keer je telefoon opnieuw opgestart? Dit wil vaak nog wel eens helpen! Als je een sms hebt ontvangen, dat de bundel actief is, dan zou deze het wel moeten doen. Had je toevallig ook een My T-Mobile account? Daar zou je ook kunnen checken of de bundel actief is: https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

 

Laat je me even weten of het hiermee is gelukt? Mocht het alsnog niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum ter verificatie, zodat ik gelijk met je mee kan kijken in je account! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer