Beantwoord

glasvezel Roermond

  • 3 June 2023
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen,

Enige tijd geleden heeft KPN een glasvezelnetwerk aangelegd bij ons in de straat. Is het mogelijk om glasvezel van jullie te verkrijgen over het KPN netwerk?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 June 2023, 10:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sevy83 

Dat is zeker mogelijk. Hier heeft KPN ook glasvezel aangelegd en ik heb nu een T-Mobile thuis abonnement over het netwerk van KPN.

Geeft de postcodecheck al aan dat glasvezel beschikbaar is?

Reputatie 7
Badge +14

Dat hangt van de exacte netbeheerder af. Moderators hebben geen inzicht in planning van nieuwe gebieden. Je zou zo nu en dan de postcode checker kunnen gebruiken.  Die is leidend!

Dank voor de reacties. De postcodecheck geeft aan dat dit niet mogelijk is helaas. De reden dat ik het hier heb geplaatst is omdat ik in een ander topic las dat dit kan worden aangevraagd bij de netbeheerder door T-Mobile. Wellicht biedt dat mogelijkheden?

Reputatie 7
Badge +14

Nee, de postcode checker is leidend. Als een gebied nog niet geleverd kan worden, dan zie je inderdaad geen mogelijkheid in de postcode checker en dat kan ook niet individueel worden aangevraagd.

Dank. 
Overigens staat hier op het forum wel Roermond bij de mogelijkheden voor glasvezel (WBA). 
Ik zal in ieder geval de postcodechecker in de gaten houden en mijn geduld op de proef stellen. 😀

Reageer