Na update kan ik niet meer opnemen

  • 29 May 2023
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo, sinds de update kan ik niet meer opnemen. Ik ben na de update op vakantie geweest en alles wat toen is opgenomen, kan ik niet afspelen.

Ook gaat het veranderen van zender erg traag. 
Graag een oplossing 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @Claudia00, welkom op onze Community!

Alle opnames voor de update kunnen inderdaad niet meer bekeken worden. Hierover heb je een e-mail gehad. Excuses voor het ongemak.

Wat bedoel je precies met het veranderen van zender is erg traag? Duurt het langer voordat je beeld hebt? Zou je een powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Claudia00, welkom op onze Community!

Alle opnames voor de update kunnen inderdaad niet meer bekeken worden. Hierover heb je een e-mail gehad. Excuses voor het ongemak.

Wat bedoel je precies met het veranderen van zender is erg traag? Duurt het langer voordat je beeld hebt? Zou je een powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hoi Tommie,

Die e-mail heb ik gehad, maar ik bedoel juist dat ik de opnames van na de update niet kan bekijken. 
 

En ik moet me ook steeds opnieuw aanmelden als ik de tv aanzet. 

Reputatie 7
Badge +9

@Claudia00 ah sorry! Ik had je vraag verkeerd begrepen.

Er is iets fout gegaan tijdens de migratie, ik heb een ticket voor je aangemaakt en dit doorgezet naar onze techneuten. Dit is al onderzoek, nu wordt jij hierin meegenomen. Hopelijk komen we snel met de oplossing!

Hoe staat het met de onderzoek, want ik kan nog steeds niet opnemen, maar heb echt nog helemaal niks gehoord. En ik betaal er wel voor

Ik zie nu dat er in een ander topic ook k er gesproken wordt en dit wordt als oplossing aangedragen:

 

@Jason Ik vermoed dat dit een gevolg is van de wegvallende verbinding in standby, wat ook zorgt voor de melding die je krijgt waarbij je voor ‘Opnieuw verbinden’ moet kiezen. De standby-functie optioneel maken lijkt me sowieso een goed idee, maar de snelste oplossing lijkt me om de TV-box om te ruilen en over te stappen op cloudopnemen. @heromulder Kijk wel eerst even in het zenderoverzicht of cloudopnemen beschikbaar is voor de zenders die je graag wilt opnemen.

 

Kan ik mijn tv box ook niet omruilen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Claudia00, ik heb bericht terug van onze techneuten.

Ze hebben besloten om je TV Box om te ruilen. Hier ontvang je een bericht van en je zending is te volgen in My T-Mobile! Kan je mij laten weten of het na de swap gefixt is? 

Reageer