Beantwoord

synology vinden via zyxel t54

  • 24 June 2022
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

net over gestapt van ziggo , maar nu kan ik mijn synology niet meer vinden via de mac . iemand een idee ?

icon

Beste antwoord door glasfrankie 25 June 2022, 12:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2

Probeer het eens met het Synology Assistant programma. Kun je downloaden bij de Synology site.

 

Reputatie 7
Badge +5

net over gestapt van ziggo , maar nu kan ik mijn synology niet meer vinden via de mac . iemand een idee ?

Meerdere ideeën

Bij Ziggo was het eigen netwerk 192.168.178.xx en bij Tmobile is dat 192.168.1.xx (met de standaard instellingen voor het “eigen” netwerk.

Het internet IP adres verandert ook als je overstapt naar een ander provider. hier zie je wat je nu hebt

@glasfrankie je vraag is kort maar onvoldoende uitgelegd op welke manier het niet werkt. Maar hopelijk heeft de Synology assistent al wat kunnen oplossen.

ik ben er uit , via mijn broer die it -er is . het was inderdaad het nummer 1 (derde getal ) vervangen door 178 , daarna opstarten en klaar 

Reputatie 7
Badge +16

@glasfrankie Helemaal top dat je dankzij je broer en @yalerta het toch hebt kunnen oplossen, bedankt ook voor je herstelmelding en het melden van de specifieke oplossing! Hier kunnen toekomstige lezers handig gebruik van maken! 😄