T-Mobile Sim op Tele2 account

  • 29 May 2023
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 3

ik heb zaterdag in een telefoon winkel een Tele2 unlimited maandelijks opzegbaar afgesloten. Maar ik kan deze niet aanmelden bij Tele2 en ook niet bij T-Mobile terwijl de Tele2 klantenservice medewerker zgt dat het een T-Mobile simkaart is. Hoe kunnen we dit oplossen

eric 10 maanden geleden

Je zit hier nu op het t-mobile forum. Aangezien je dus WEL een Tele2 klant bent kun je beter op hun forum je vraag stellen.  Misschien is is daar een moderator die er iets mee kan.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @dRichardK 

Heb je inderdaad een Tele2 simkaart meegekregen? Was dat met een nieuw nummer,  of zou je jouw nummer gaan porteren van t-mobile naar Tele2?

Welke bevestiging heb je in de mail gehad van Tele2 over je nieuwe abonnement? En was dit een simonlnly of met toestel?

Reputatie 3

Hoi @dRichardK 

Heb je inderdaad een Tele2 simkaart meegekregen? Was dat met een nieuw nummer,  of zou je jouw nummer gaan porteren van t-mobile naar Tele2?

Welke bevestiging heb je in de mail gehad van Tele2 over je nieuwe abonnement? En was dit een simonlnly of met toestel?

Ja ik heb een Tele2 contract met een tele2 simkaart. Het was niet de bedoeleing dat dit iest met T-Mobile ging doen. Tele2 heeft nl een abonnement wat maandelijks opzegbaar is. Het vervelende is dat ik in beide merken deze simkaart niet in mijn profiel kan krijgen. Omdat Tele2 aangeeft dat het een T-Mobile sim is. En T-Mobiel; geeft aan dat het een Tele2 sim is maar in mijn T-mobiel account (klantvoordeel) zie ik toch een T-Mobiel logo staan.

Reputatie 7
Badge +14

Als je een fysieke Tele2 simkaart hebt, en in de mail een Tele2 klantnummer, dan kun je er toch vanuit gaan dat je een Tele2 abonnement. Werkt je simkaart wel? Dat is natuurlijk het belangrijkste. 

Je kunt de Tele2 klantenservice het beste morgen weer bellen en wat volhardend zijn. Met dat klantnummer moeten ze je kunnen vinden in de systemen.

Reputatie 3

Ze hebben me ook wel gevonden, maar de medewerker die ik aan de lijn had (er waren er blijkbaar niet zoveel) die wist niet hoe ze hier mee om moets gaan. Het zou verder ook geen probleem zijn, alleen ik kan hem nergens met een app bedienen, Ik kan dus mijn verbruik niet inzien, kan amper data toevoegen als ik door mijn daglimiet zit.

Reputatie 7
Badge +14

Je zit hier nu op het t-mobile forum. Aangezien je dus WEL een Tele2 klant bent kun je beter op hun forum je vraag stellen.  Misschien is is daar een moderator die er iets mee kan.

Reputatie 3

Dat weet ik,maar T-Mobile en Tel2 zijn gewoon hetzelfde. Dus T-Mobile kan mijn sim ook zien .dus kunnen ze heb vast ook wel porteren naar Tele2.

 

 

Reputatie 3

Het blijkt dus een vrij groot probleem te zijn. volgens mij zijn de afgelopen dagen alle Tele2 simkaarten aangemaakt als T-Mobile sim. dus t-Mobile heeft er veel klanten bij gekregen ;-)

Reageer