Beantwoord

Tijdelijk wifi uitschakelen Zyxel T50

  • 28 May 2023
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

HOI..! 👋

 

Mijn vraag gaat deze keer eingenlijk weer over het (tijdelijk wifi uitschakelen) optie of functie automatisch elke nacht en ochtend weer open bij het ouderlijk toezicht instellingen paneel, maar helaas en jammer genoeg zie ik echter alleen het internet blokeren en geen wifi uitzetten, terwijl het meer verstandiger is om hem beter op uitgeschakeld/disabled te zetten algemeen voor zo'n ongeveer circa 1,5 energie KiloWatt te besparen thuis tuurlijk, vooral mijn doel en de bedoeling persoonlijk geweest meestal zoals dankzij hem @TMTV het heeft laten zien gelukkig een tijdje geleden aan mij met die nuttige tweakers website informatie's juist, en het maximaal vermogen van het stroom gebruik Zyxel T-50 modem was 7,5 Watt en zonder wifi 6,0 dus 7,5 - 1,5 = 6,0,

 

Edit/Note - Zie deze link.. 👇

 

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/74268038#74268038

 

En zie mijn foto hier zo onder..

 

📱 = 📷

 

 

📲 = 📸

 

Ik hoor het graag weer tegenmoet van jullie teams leden die specifieke antwoorden op mijn vragen en zo nodig kunnen jullie mijn feedback toch doorgeven aan die t-mobile zyxel developers techneuten teams over het opnieuw toevoegen van het wifi planner optie's/functie's natuurlijk..!

 

🔜 = 📬

 

Groeten -

 

(A.U.B), 🙏

 

(^_<)

 

Huyar,

 

🙋‍♂️

 

icon

Beste antwoord door TMTV 30 May 2023, 16:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huyar_2070 

Wat ook een mogelijkheid is, is om de WiFi via je telefoon uit te schakelen of WiFi uitzetten via de WiFi schakelaar op de Zyxel-T50. Vergeet hem dan niet weer aan te zetten 😅

 

Hallo @Huyar_2070 

Wat ook een mogelijkheid is, is om de WiFi via je telefoon uit te schakelen of WiFi uitzetten via de WiFi schakelaar op de Zyxel-T50. Vergeet hem dan niet weer aan te zetten 😅

 

 

Heel bedankt..! @Waqqas

 

Tenminste, eingenlijk kan ik het dan wel vanuit daar wifi uitschakelen en vanaf dat Zyxel T-50 modem helaas en jammer genoeg niet meer waarschijnlijk automatich inplaats van dan handmatig elke keer deze instellen zonder gedoe tuurlijk mischien, maar ik wacht toch wel even af voor jullie moderators antwoordt juist om mijn feedback te laten doorgeven sowieso aan die zyxel developers teams natuurlijk.. 

 

(>_^),

 

Groeten, 👋

 

Reputatie 7
Badge +6

@Huyar_2070 Ik denk dat deze optie niet meer terug gaat komen. Een tijdje geleden schreef @Sven-TMT dat deze functie niet meer kan in combinatie met Easymesh en bijbehorende wifipunten. Wat je wel kunt doen is zelf een access point kopen waar deze functie op zit en de wifi van de Zyxel uitzetten.

@Huyar_2070 Ik denk dat deze optie niet meer terug gaat komen. Een tijdje geleden schreef @Sven-TMT dat deze functie niet meer kan in combinatie met Easymesh en bijbehorende wifipunten. Wat je wel kunt doen is zelf een access point kopen waar deze functie op zit en de wifi van de Zyxel uitzetten.

 

Hai ! 👋

@TMTV Begrepen-Bedankt..! 👍

 

Duidelijke informatie uitleg en het beste antwoord van jou, wat jammer genoeg en helaas dat het niet meer terug gaat komen die optie of functie..?

 

☹️ 😒

 

Groeten ! 🙋‍♂️

 

Reputatie 7
Badge +16

Het beste antwoord is inderdaad dat het er zeer waarschijnlijk niet gaat komen en daarin kunnen we Sven-TMT vertrouwen. Mocht dat wel veranderen dan geven we het natuurlijk direct door.

Hiermee sluit ik dit topic voor nu! 😉