Beantwoord

Uitgaande mail werkt niet meer

  • 2 July 2022
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Goedemorgen Allemaal,

Ik zit met een uitdaging/probleem en ik hoop via deze weg dit opgelost te krijgen. 

Ik heb al contact gehad met de T-Mobile Thuis klantenservice en zij kunnen mij helaas niet verder helpen. 


Onlangs ben ik overgestapt van KPN naar Mobile Internet voor thuisgebruik. Sinds de overstap heb ik problemen met mijn zakelijke mailadres wat loopt via Argeweb. Inkomende mails ontvang ik gewoon en uitgaande mails worden niet meer verstuurd. Aangezien ik geen mailadres heb via T-mobile kunnen ze mij niet verder helpen. En Argeweb wijst mij weer door naar T-Mobile aangezien er geen instellingen zijn gewijzigd in Argeweb en de mail zou gewoon moeten werken.

Ik vermoedt dat de router van T-mobile van het merk Zyxel de uitgaande mails blokkeert. 

Het versturen van mails via mijn Iphone werkt wel dus daarom ook het vermoeden echt bij T-Mobile/de router Zyxel ligt.

 

Hopende kan iemand mij helpen! Alvast bedankt. 

 

Groet, Youri 

 

icon

Beste antwoord door eric 2 July 2022, 13:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

De enigste poort die T-Mobile blokkeert is de onveilge “25".

Als dit door jou nog gebruikt wordt, dan zou je een beveiligde poort van Argeweb moeten gebruiken, die zouden ze wel moeten hebben voor hun SMTP server.