Beantwoord

vandaag al de hele dag geen internet in Hoogezand


De hele dag al geen internet in Hoogezand!!!!!!!

Wanneer wordt dit opgelost  ??????

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 March 2023, 17:15

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kees Heemskerk 

Alle updates omtrent de storing worden gedeeld in dit topic :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Dank je wel , echt waardeloos  !!!!.

Het is nu bijna 22 maart en de laatste update is van 16.15 uur  !! 

Dat kan toch wel beter ??? 

Ja dit is echt waardeloos. Verbinding ligt er uit sinds 02.45 vanochtend en de enige update na 14 uur is dat jullie aan het zoeken zijn... We zijn ondertussen 21 uur offline. 

Sappemeer ook geen internet rood lampje met wereld boletje brand rood gisteren nog gebeld met klatenservers maar weten van niks en willen monteur sturen dus t-mobiel hou je klanten servers ook op de hoogte van storingen dat voor komt veel mis verstanden.

 

 

Hier ook geen internet sinds 21 maart 02:45 uur maar na een belletje met de helpdesk werd mij ongelimiteerde data aangeboden voor mijn mobiele telefoon.

even hotspotje opzetten met je thuis wifi gegevens en alles werkt weer behalve bekabelde apparaten.

Sinds 21 maart 11:00 uur weer online :D

[Update 22-03-2023 14:00] De monteur heeft het probleem gevonden en lost dit zo snel mogelijk op.

 

die man zit al lang achter de aardappeltjes thuis

 

Komt gewoon morgen weer of hij blijft daar overnachten pffffff.

Ook hier geen internet sinds de 21e alvroeg in de ochtend, 5u. Duurt lang.! En af en toe wat sneller een update zou fijn zijn. 

heeft die man zn toetje al op??????

 

Ik ben weer online! 

Klopt hier ook weer online hopen dat het zou blijft.

Reageer