Beantwoord

weg bij t mobile

  • 5 December 2022
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

T mobile brengt bij lange na niet wat het belooft. Hoe kom je er zo snel mogelijk weg? 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 5 December 2022, 21:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Annemeike Wat jammer! Wat zijn de problemen?

Is je contract al afgelopen dan met een maand opzegtermijn opzeggen.

Afkopen is ook nog een mogelijkheid maar zonder van je geld, je moet de resterende maanden dan wel betalen.
Misschien beter eerst een poging doen om het op te lossen!

Vertel wat gaat er mis en heb je het over Mobiel of T-mobiel thuis!?

Wie weet kunnen wij je verder helpen

In principe mag je ook een lopend (jaar) contract opzeggen als je zo snel mogelijk weg wilt. T-mobile zal je dan wel extra kosten hiervoor in rekening brengen (zoals bijvoorbeeld alle resterende maand kosten van je contract).

Is je vaste contract duur reeds verstreken, dan kun je elk moment opzeggen, met een opzegtermijn van een maand.

Meer informatie hierover kun je hier vinden op de site van het ACM: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/wanneer-abonnement-opzeggen

Vind je dat t-mobile in gebreke is gebleven bij het leveren van het beloofde, dan zal je t-mobile eerst gelegenheid moeten geven om op jouw verzoek de gemaakte afspraken alsnog na te komen.

Ben je dat station inmiddels allang gepasseerd, en wordt wat je beloofd is nog steeds niet geleverd? Dan kun je overgaan tot ontbinding van je contract (dit is iets anders dan een opzegging). Een voorbeeldbrief hiervoor kun je hier vinden: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon

Hopelijk kan deze informatie je helpen!

 

Edit: gelijk gepost @CrisTien :D

Reageer