Zuidwest tv kanaal 792 zwart

  • 5 February 2023
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

De zender Zuidwest TV kanaal 792 is zwart terwijl er op de website van Zuidwest TV gewoon een uitzending is. is dit een persoonlijke instelling of heeft iedereen daar problemen mee.

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @De Proosstjes, slim dat je hier een topic voor opent! Ik merk dat het op mijn verbinding ook niet helemaal goed gaat. Graag neem ik jouw klantgegevens mee in het onderzoek dat ik hiervoor wil openen. Omdat je jouw Community account nog niet gekoppeld hebt aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement wil ik je graag vragen om de volgende gegevens via een privébericht met mij te delen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.
  • Ervaar je dit probleem zowel via de TV Box als via de mobiele TV Anywhere App?

Hier wil ik graag voor je werk van maken!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @De Proosstjes, slim dat je hier een topic voor opent! Ik merk dat het op mijn verbinding ook niet helemaal goed gaat. Graag neem ik jouw klantgegevens mee in het onderzoek dat ik hiervoor wil openen. Omdat je jouw Community account nog niet gekoppeld hebt aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement wil ik je graag vragen om de volgende gegevens via een privébericht met mij te delen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.
  • Ervaar je dit probleem zowel via de TV Box als via de mobiele TV Anywhere App?

Hier wil ik graag voor je werk van maken!

Reputatie 2

Ik wil hier op in haken; ik mis deze zender ook…! Hoe krijg ik die wel beschikbaar ?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @HarryK, fijn dat je jezelf hier ook meldt, ik ga hier voor je achteraan! Ik zal een onderzoek voor je openen en ik verwacht dat er snel schot in de zaak komt. Dit komt helemaal goed!

Hoi @HarryK, fijn dat je jezelf hier ook meldt, ik ga hier voor je achteraan! Ik zal een onderzoek voor je openen en ik verwacht dat er snel schot in de zaak komt. Dit komt helemaal goed!

Ik heb een paardagen ontvangt gehad via de app, helaas niet meer sinds gisteren, op de tv box wel ,maar die zit op mijn slaapkamer

Reputatie 7
Badge +1

Gewoon te zien zowel op LG met de app voor LG als mede op de tv box welke op de slaapkamer staat.

Reageer