Beantwoord

[Opgelost] Alle vaste diensten op T-Mobile Thuis regio Zuid-Holland 12-5

Reputatie 5
Badge +4
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 1584 reacties

Update 15:15

De storing is verholpen. De diensten komen bij alle klanten weer terug.

Ervaar je nog problemen? Haal dan tien seconden de stroom van het modem. Hierna zullen de diensten uit zichzelf terugkeren.

13:55
Momenteel is er een verstoring in de regio Zuid-Holland voor alle vaste diensten van T-Mobile Thuis. In dit topic zal ik jullie informeren over de stand van zaken. We werken met man en macht om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Kunnen jullie aangeven in welk postcodegebied je problemen ondervindt? Op die manier kan ik een betere inschatting maken van de situatie.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jasmijn 12 mei 2018, 21:13

UPDATE: Nu echt goed nieuws: Overal is Internet weer hersteld. Ook in Gorinchem, Meerkerk en Tienhoven krijgen we meldingen binnen dat alle diensten weer werken. Onwijs bedankt voor jullie updates en geduld!

Bekijk origineel

50 reacties

Reputatie 5
Badge +4
[14:19] Ik krijg verschillende signalen dat de diensten in Gorinchem en Ridderkerk weer hersteld zijn. Laat ons weten waar jij zit en wat de status van de storing is!

Ik woon in Capelle aan den IJssel
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Brigit Kok,

Capelle valt binnen het gebied waar we storing ervaarden. Kun je het modem even van de stroom halen? Werken de diensten hierna weer?
Hoi Sander,

Ja dat had ik al -tig x gedaan, maar gelukkig nu weer verbinding, JIPPIE!!!
Hier in Den Haag werkt het inmiddels ook weer ! 😃
Hier in den haag al storing sinds donderdag, maar zal wel weer wat anders zijn dan waar de rest last van heeft.
🙄
Reputatie 5
Badge +4
Hoi ernstpolder,

Dan gaat het inderdaad om een ander euvel. De storing in Zuid-Holland is inmiddels opgelost. Ik wil bij jou hetzelfde trucje herhalen! Kun je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan kijk ik wat ik aan onze kant kan terugvinden. Kun je mij ook in het kort een update geven wat er aan de hand is?
Hoi! Kan het zijn dat de storing zich verlegd heeft? Wij wonen in Giessen (10km van Gorinchem) en tv/internet ligt er finaal uit...
Hier in Friesland geen tv en WiFi
Voor de duidelijkheid: postcode 4283
3224 geen tv en telefonie. Internet werkt wel.
Werkt hier ook nog niet 4207 pv
Geen internet dan bedoel ik😭
Werkt nog steeds niet
Wederom uitval in Den Haag
Reputatie 2
Oplostijd? Wat is de storing? Waar? Bij mij tussentijds niet één keer terug online gekomen sinds vanmiddag..

Gorinchem - 4208 AL
Sinds 13:00 uur vanmiddag niet online😡

4207 Gorinchem
Hier erg instabiele verbinding
4411 Rilland
Is waarschijnlijk landelijk😡effe geduld hebben denk ik
Ik woon in Den Haag Mariahoeve en ik heb al vanaf 13 uur geen internet zowel vastvals wifi niet.
ik woon in Leidschendam heb okal hele dag geen wifi of tv meer... beetje vervelend!! gaat dit nog lang duren en komt er een vergoeding van een dag niets kunnen ontvangen?
Lijkt weer te werken, sowieso wifi
Geen internet 4214
Reputatie 5
Badge +4
De storing is in een andere gedaante inderdaad opnieuw opgedoken. Gelukkig is deze sinds 18:15 // 12 mei 2018 verholpen. Een reset van het modem en vervolgens de TV Box zou ervoor moeten zorgen dat alles weer vlekkeloos moet werken. Zie dit topic voor deel twee van de storing: TV Box geeft foutmelding.

Zo niet: let me know!
Even hier ook posten: tv werkt weer, internet nog niet.. PC 4283

Reageer