Beantwoord

1/5 staatslot niet ontvangen- augustus 2019

  • 10 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 2193 Bekeken

Hi,
Ik heb de afgelopen dagen een staatslot besteld via de spaarpunten. Echter zou ik een email krijgen met de informatie, maar deze heb ik nooit ontvangen. Ik heb gekeken in mijn spamfolder en op verschillende forums hier op de website.

Is er een mogelijkheid om dit te checken en wellicht opnieuw een email te sturen?

Bedankt, Rick
icon

Beste antwoord door Hajar 12 augustus 2019, 11:28

Hi Rick,

ik wil graag met je meekijken. Kun je mij in een privébericht het juiste e-mailadres sturen waarnaar de bestelling verzonden moet worden? Dan kan ik controleren of het wel correct staat in ons systeem. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rick,

ik wil graag met je meekijken. Kun je mij in een privébericht het juiste e-mailadres sturen waarnaar de bestelling verzonden moet worden? Dan kan ik controleren of het wel correct staat in ons systeem. Ik hoor graag van je!

Reageer