Vraag

1/5 staatslot niet onvangen

• 6 februari 2016
  • 9 reacties
  • 312 Bekeken

Ik heb netjes mijn t-mobile punten ingeleverd voor het lot maar dat is inmiddels al 5 dagen geleden en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb mijn spam mail ook al gekeken en daar staat hij ook niet tussen. Wat moet ik doen?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi JerHuls,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je een staatslot heb besteld. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat hij op 3 februari is verzonden. Zou je dit topic eens willen doornemen en kijken of je e-mail instellingen wel goed staan? Wil je voor de zekerheid ook nogmaals controleren of hij niet in je spambox terecht is gekomen?

Mocht dat niet het geval zijn dan zorg ik ervoor dat hij opnieuw wordt verzonden. Ik hoor graag van je! 🙂
Hi Hajar,

Ik heb alles nog eens na zitten kijken maar ik heb echt niks ontvangen helaas.
Reputatie 7
Badge +20
Hey JerHuls,

Dat is jammer om te lezen! :S

Ik heb nagevraagd bij de leverancier van de staatsloten en het lot komt dan alsnog zo spoedig mogelijk jouw kant op! Zou je de instellingen uit het topic wat Hajar stuurde overnemen, zodat het lot dit keer wel in je mailbox aankomt!

We horen graag wanneer je 'm ontvangen hebt! 🙂
Beste t mobile,

Ik heb nog steeds niks ontvangen en de uitslag is vanavond al. Hiermee laten jullie je niet aan jullie beste kant zien moet ik zeggen!!! Ik hoop dat jullie nog iets gaan regelen of dat ik een nieuw lot krijg voor de volgende maand.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jeroen,

Ik heb je gisteren gesproken via Facebook. Het lot is in ieder geval onderweg! 🙂
Hey t mobile,

Ik heb nog niks ontvangen. Het duurt nu wel erg lang!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jeroen,

Dit duurt inderdaad lang. Ik wil nogmaals navraag voor je doen over je bestelling, maar ik wil je eerst vragen om de instructies op deze pagina te volgen. Als je de instellingen niet hebt aangepast dan zal je ook de volgende keer geen voucher ontvangen. Laat ons weten als je de instructies hebt opgevolgd, dan verzoeken wij de leverancier weer om de voucher op te sturen.

We wachten je reactie af!
Ik heb de instructies al even geleden aangepast maar ik blijf hem niet ontvangen
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jerhuls,

Goed dat je hier al mee bezig bent geweest. Erg vreemd dat je 'm niet binnen krijgt. Zou je voor de zekerheid op My T-Mobile willen controleren of je het juiste e-mail adres hebt doorgegeven?

Ik wil dit natuurlijk graag zo snel mogelijk voor je oplossen, maar ik kan me voorstellen dat je de hoop enigszins verloren bent. Ik kan nogmaals een verzoek voor je indienen om de voucher op te laten sturen. Daarnaast wil ik je ook de mogelijkheid bieden om deze case te sluiten en je de T-Mobile Extra punten toe te kennen die je hebt gebruikt voor dit staatslot. Dan kan je opnieuw een bestelling doen van een staatslot of misschien een ander leuk product.

Laat ons weten waar je voorkeur naar uit gaat. We helpen je graag verder.

Reageer