Beantwoord

15 jaar T-Mobile Extra punten historie, waarom?

• 24 februari 2016
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Beste T-mobile,

Bij deze een vraag in mijn t-mobile zag ik dat t-mobile extra de punten historie 15 jaar bewaart vanaf 2001... ???
Waarom is dit ? en word het niet eens tijd om minstens 10 jaar punten historie te wissen te verwijderen ? Want wat is nu het nut om deze punten historie te bewaren, het is alleen maar extra nutteloze data waar niemand meer naar kijkt.

Groet wildriver
icon

Beste antwoord door kme 25 februari 2016, 02:33

Beste T-mobile,

Bij deze een vraag in mijn t-mobile zag ik dat t-mobile extra de punten historie 15 jaar bewaart vanaf 2001... ???
Waarom is dit ? en word het niet eens tijd om minstens 10 jaar punten historie te wissen te verwijderen ? Want wat is nu het nut om deze punten historie te bewaren, het is alleen maar extra nutteloze data waar niemand meer naar kijkt.

Groet wildriver

Hallo wildriver,

Welkom op het forum!

Ik begrijp dat voor jou deze info wellicht niet interessant is, maar andere personen vinden het wellicht wel leuk om terug te zien. Ik ben het met je eens dat het vrijwel nutteloos is, maar goed, zoveel data kost het niet en als je het niet wilt zien klik je er niet op 🙂.

Eigenlijk is 10 jaar ook al te lang mijn inziens, maar er is vermoedelijk ergens een grens getrokken en/of niet over nagedacht. Nogmaals, andere mensen vinden het misschien wel reuze leuk om terug te kijken.

Wanneer je nog andere vragen/opmerkingen hebt, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Beste T-mobile,

Groet wildriver

Hallo wildriver,

Welkom op het forum!

Ik begrijp dat voor jou deze info wellicht niet interessant is, maar andere personen vinden het wellicht wel leuk om terug te zien. Ik ben het met je eens dat het vrijwel nutteloos is, maar goed, zoveel data kost het niet en als je het niet wilt zien klik je er niet op 🙂.

Eigenlijk is 10 jaar ook al te lang mijn inziens, maar er is vermoedelijk ergens een grens getrokken en/of niet over nagedacht. Nogmaals, andere mensen vinden het misschien wel reuze leuk om terug te kijken.

Wanneer je nog andere vragen/opmerkingen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wildriver,

Ik heb dit nog even gecheckt bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. De historie die je te zien krijgt is gekoppeld aan het systeem waarin wij de punten bijhouden. Wanneer wij het puntensaldo beperken tot 5 jaar zichtbaarheid dan verdwijnen de punten van de jaren daarvoor. Wanneer wij dus bijvoorbeeld maar 5 jaar laten zien kan het zijn dat klanten punten gaan missen. Vandaar dat je alles nog te zien krijgt! ;)

Ik zie trouwens dat je het aanbod van de T-Mobile Extra Catalogus niet heel spannend vindt. Mocht je nog leuke ideeen hebben voor cadeaus, deals of leuke spaaracties dan zouden we het heel leuk vinden als je deze met ons in dit topic deelt!
Zal ik doen amy

Reageer