Vraag

2 jaar klant, nu pas sparen??

• 22 maart 2011
  • 4 reacties
  • 1169 Bekeken

Reputatie 2
L.S.

Ik ben reeds 2 jaar klant van T-Mobile maar heb mij sinds vandaag aangemeld voor T-Mobile extra.

Spaar ik dan ook pas sinds vandaag? Ook zonder een spaarprogramma ben ik dus loyaal geweest door voor verlenging van mijn contract te kiezen.

Graag zie ik dan ook dat ik van mijn reeds betaalde facturen spaarpunten ontvang. Het zou toch raar zijn dat deze punten niet bij mijn tegoed op zouden komen?

Mvgr,

Martijn

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
@antrax
Ik zie dat de aanmelding van T-Mobile Extra vandaag is verwerkt. Vanaf vandaag worden de punten van de komende facturen bijgeschreven op T-Mobile Extra.
Reputatie 2
De facturen van mijn 2 voorgaande jaren als klant tellen dus niet mee?
Reputatie 6
Badge +9
@antrax , je wordt niet standaard automatisch aangemeld voor dit spaarplan.
Je krijgt je punten vanaf dat je aangemeld bent.
Klinkt ***lig je krijgt je airmiles bij de AH ook pas nadat je aangemeld bent, je kan dan ook niet je airmiles van voorgaande boodschappen claimen.
Reputatie 2
Ik heb dus hetzelfde... Ik ben al meer dan 5 jaar lid van T-Mobile, maar wist helemaal niet van dit spaarsysteem af.

Ik vind het toch wel wat anders dan Airmiles sparen. Ik ben toch al bekend bij T-Mobile? Waarom niet automatisch laten mee sparen? Alleen maar om een paar extra voorwaarden? Ik vind het erg jammer..