Beantwoord

2x pathe voucher aangevraagd, niks ontvangen

  • 3 maart 2016
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Natuurlijk in mijn spam-folder gekeken....

Geen pathe voucher... Ik dacht eerst, er is misschien iets misgegaan en de punten zijn niet afgeschreven, maar nu zie ik op mijn overzicht dat ik al twee x heb betaald voor e-voucher en nog niks ontvangen heb...

T mobile help!
icon

Beste antwoord door Hajar 4 maart 2016, 10:38

Hi kampac,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de Pathé vouchers nog niet zijn verzonden. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze leverancier. Zij zullen de vouchers opnieuw verzenden. Bekijk ook dit topic en controleer of je e-mail instellingen wel goed staan.

Ik wens je alvast veel plezier bij de bioscoop. Weet je al welke film je wilt gaan zien? :8

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi kampac,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de Pathé vouchers nog niet zijn verzonden. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze leverancier. Zij zullen de vouchers opnieuw verzenden. Bekijk ook dit topic en controleer of je e-mail instellingen wel goed staan.

Ik wens je alvast veel plezier bij de bioscoop. Weet je al welke film je wilt gaan zien? :8

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer