Beantwoord

500 mb internetbundel niet ontvangen

  • 1 december 2017
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Hallo,

Ik had op 28 november mijn tmobile extra punten ingewisseld voor 500 mb internetbundel, maar heb nog niks ontvangen. Vandaag heb ik per ongeluk opnieuw mijn punten ingewisseld. Kan dit ongedaan worden?

Groeten Dudu
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 december 2017, 09:42

Hoi Dudu,

Natuurlijk kunnen wij het altijd rechtzetten als je tegen zoiets aanloopt! Goed dus dat je het even aangeeft op het forum.

Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er eenmaling een 500MB bundel is toegevoegd. Ik zie niets terug van een tweede bestelling. Soms lijkt het of punten zijn afgeschreven, omdat ze tijdens het bestellen worden "gereserveerd". Als de bestelling mislukt, komen de punten later weer terug. Ik vermoed dat dit in dit geval ook zo is gegaan. Klopt het puntenaantal dat je nu hebt nu wel weer of gaat er nog steeds iets mis?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dudu,

Natuurlijk kunnen wij het altijd rechtzetten als je tegen zoiets aanloopt! Goed dus dat je het even aangeeft op het forum.

Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er eenmaling een 500MB bundel is toegevoegd. Ik zie niets terug van een tweede bestelling. Soms lijkt het of punten zijn afgeschreven, omdat ze tijdens het bestellen worden "gereserveerd". Als de bestelling mislukt, komen de punten later weer terug. Ik vermoed dat dit in dit geval ook zo is gegaan. Klopt het puntenaantal dat je nu hebt nu wel weer of gaat er nog steeds iets mis?

Ik hoor het graag van je!

Reageer