Beantwoord

500MB punten bonus

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Hallo,
Ik ben Martijn en ik heb een abonnement waarme ik 70 SMS/minuten heb. Nu betaald mijn moeder het abonnement. Voor mijn verjaardag had ik 500mb voor 1 week heb doormiddel van het punten systeem. Als ik de code naar 2244 sms krijg ik dit al reactie: Beste klant, er is een technische fout opgetreden bij het activeren van je T-Mobile Extra 500MB Bundel. Mogelijk is er al een andere bundel actief. Wacht tot je huidige bundel is afgelopen en probeer het daarna nog eens. Groet, T-Mobile. Met andere woorden hij is niet geactiveerd. Ik kan de code gebruiken tot 13-7-2017 daar ligt het niet aan. Hopelijk kunt u mij helpen.
Mvg,
Martijn
icon

Beste antwoord door Hajar 19 augustus 2016, 17:18

Hi Martijn,

Het is met jouw abonnement niet mogelijk om een databundel te activeren. Daarom kan ik ook geen compensatiebundel activeren. Ik vind het in ieder geval leuk om te horen dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

Als je weet wat je wil dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Welkom op ons Forum!

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! 😃 Heb je een leuke verjaardag gehad?

Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat het met jouw abonnement niet mogelijk is om een databundel te activeren. Ik heb ook geprobeerd om een 500MB compensatiebundel aan te zetten, maar dat kan helaas niet. Kan ik je misschien T-Mobile Extra punten aanbieden of een kleine vergoeding op je facuur?

Laat mij weten of je daar interesse in hebt. Ik wil je graag iets aanbieden, jarige job!
Hallo Hajar,
Bedankt voor uw reactie, ik heb een leuke verjaardag gehad 🙂. Heeft u enig idee waarom het niet geactiveerd kan worden? Ik denk er nog even over een vergoeding na.
Mvg,
Martijn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Het is met jouw abonnement niet mogelijk om een databundel te activeren. Daarom kan ik ook geen compensatiebundel activeren. Ik vind het in ieder geval leuk om te horen dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

Als je weet wat je wil dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer