Vraag

Aanmelden T-Mobile Extra

Toon eerste reactie

67 reacties

Bij mij werkt het nu ook 😮.
Bedankt!
Hallo,
Ik kreeg een berichtje dat ik mij kon aanmelden voor t-mobile extra, maar zodra ik mij wil aanmelden krijg ik een bericht dat mijn abb. niet geschikt is?? graag wil ik mij toch aanmelden.
Reputatie 6
@barb68

Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik heb je bij deze aangemeld voor T-Mobile Extra 🙂!
Onderstaande gister ook al op ander topic aangegeven, maar heb idee dat er hier meer gekeken wordt door Moderators dus bij deze nogmaals:

Mijn abonnement is ook net actief geworden.

Ik heb meteen een my t-mobile account aangemaakt.
Wil nu aanmelden voor T-Mobile extra maar lukt niet.

Krijg de melding:
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt

Kan er een moderator bij mij ook wat instellingen aanpassen o.i.d.?

Groet van een nieuwe klant

Onderstaande gister ook al op ander topic aangegeven, maar heb idee dat er hier meer gekeken wordt door Moderators dus bij deze nogmaals:

Mijn abonnement is ook net actief geworden.

Ik heb meteen een my t-mobile account aangemaakt.
Wil nu aanmelden voor T-Mobile extra maar lukt niet.

Krijg de melding:
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt

Kan er een moderator bij mij ook wat instellingen aanpassen o.i.d.?

Groet van een nieuwe klant

Hij doet het inmiddels!
Bedankt voor de assistentie...
Beste T-Mobile,
Zojuist heb ik me aangemeld om punten te sparen met het spaarprogramma T-Mobile Extra.

Ik heb twee vragen:
1. Werkt het spaarprogramma met terugwerkende kracht ?
2. Waarom is dit spaarprogramma niet standaard toegevoegd (met evt. de optie om je hiervoor af te melden) ?

Met vriendelijke groet ,
Jeroen
hoi

waarom kan ik mij niet aanmelden voor t-mobile extra/special ?
mijn moeder kon zich net wel op aanmelden en toen ik het wou doen ging het niet

want dan krijg ik een lege pagina van aanmelden / inloggen
ik kan wel op t-mobile zelf inloggen
Hoi T mobile,

Ik wil me aanmelden bij t-mobile extra, maar dit lukt niet zoals bij meerdere mensen.
Kunnen jullie mij alsnog aanmelden hiervoor?
Alvast bedankt!

Groeten Stefan Zondag.
Reputatie 5
@J2508

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

T-Mobile Extra werkt niet met terugwerkende kracht. T-Mobile attendeert haar klanten per e-mail op het gratis spaarpunten systeem. Het is vervolgens aan de klant zelf of hij/zij zich hiervoor aanmeldt. Niet iedere klant wenst zich hiervoor aan te melden en daarom is dit vanuit T-Mobile een keuze.
Reputatie 5
@chantaleke23
@stepper

Welkom bij de T-Mobile Community. Ik zie dat het aanmelden voor T-Mobile Extra een foutmelding geeft zodra de pagina wordt bezocht. Mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist handmatig de aanmelding voltooid. Binnen uiterlijk 48 uur is via My T-Mobile de aanmelding zichtbaar.
Roan schreef:

@chantaleke23
@stepper

Welkom bij de T-Mobile Community. Ik zie dat het aanmelden voor T-Mobile Extra een foutmelding geeft zodra de pagina wordt bezocht. Mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist handmatig de aanmelding voltooid. Binnen uiterlijk 48 uur is via My T-Mobile de aanmelding zichtbaar.

Hoi t-mobile, ik zou nu moeten kunnen zien dat ik door jullie aangemeld ben maar als ik op my t-mobile kijk zie ik niks en als ik op t-mobile extra klik is er nog steeds een foutmelding. Kan hier iets aan gedaan worden want dat is wel jammer van de misgelopen punten natuurlijk.
stepper schreef:

Hoi t-mobile, ik zou nu moeten kunnen zien dat ik door jullie aangemeld ben maar als ik op my t-mobile kijk zie ik niks en als ik op t-mobile extra klik is er nog steeds een foutmelding. Kan hier iets aan gedaan worden want dat is wel jammer van de misgelopen punten natuurlijk.

Zou iemand hier naar kunnen kijken want ik kan nog steeds niks zien en spaar nog geen punten.
Reputatie 4
@stepper

Excuses voor de late reactie! :(

Ik heb zojuist een mail verzonden aan de afdeling. Je zal namelijk handmatig aangemeld moeten worden want wij krijgen ook een foutmelding. Dit zal morgen of maandag gebeuren.

@barb68

Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik heb je bij deze aangemeld voor T-Mobile Extra 🙂!

Toppie bedankt!!
Hoi t-mobile, een tijd geleden heb ik het spaarprogramma aangemeld maar dit lukte niet. Op forum gezet en na een tijd hebben jullie geactiveerd na aantal keer proberen. Nu is het al maanden geleden dat mijn abonnement is ingegaan maar ik krijg nog steeds geen punten erbij!
Graag hierna kijken en oplossen want dit schiet niet op.
Hoi t-mobile, ik krijg nog steeds niet de punten erbij. Het begint nu een beetje vervelend te worden. Ik heb nu 1 maand punten gekregen na veel gedoe en het kan toch niet zo zijn dat ik dat elke maand opnieuw moet gaan zeuren om de punten. Oftewel: Regelen!
Reputatie 5
@stepper

Goed dat je dit aangeeft en mijn excuses dat je hierop niet eerder een antwoord hebt ontvangen. Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd 2 accounts staan. Kan dat kloppen en zo ja op welke moeten de punten staan? Ik adviseer je om mij een privé bericht te sturen met je gegevens zodat ik dit voor ja kan oppakken. Ik zie je bericht graag tegemoet. 🙂

Reageer