Aanmelden T-Mobile Extra (deel 2)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=107465]Aanmelden T-Mobile Extra (deel 1)[/thread].

Vragen over het aanmelden voor T-Mobile Extra kun je hier stellen.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 2
hallo raymond ,nee ik kan helemaal niet inloggen bij bij t-mobile.Er staat deze gegevens geven geen toegang tot t-mobile.
Reputatie 2
Als ik me probeer aan te melden voor tmobile extra krijg ik de melding van onjuiste login gegevens.

Terwijl deze gewoon kloppen.

Wat nu?
Reputatie 2
er staat steeds:

Onjuiste inloggegevens
De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot deze pagina. Gebruik de navigatie om verder te navigeren of ga terug naar de homepage.
Reputatie 2
Ik probeerde me vandaag ook is aan te melden voor t-mobile extra maar krijg de melding:

Onjuiste inloggegevens

Sorry, je hebt geen toegang tot deze pagina. Gebruik de navigatie om verder te navigeren of ga terug naar de homepage.

Is hier een oplossing voor?
Reputatie 5
@anita66 / Haluk / YorickArens

Ik heb een melding gemaakt van de foutmelding die jullie krijgen. Zodra ik hier antwoord op heb laat ik het je direct weten.
Reputatie 2
Schuingedrukte tekstIk heb me zojuist aangenmeld voor t-mobile extra en dat was geen probleem en koste geen moeite...[img]
Reputatie 2
oke bedankt voor het antwoord,hoor wel wanneer er een oplossing is!!!
Reputatie 5
@anita66

Je bent reeds aangemeld voor T-Mobile Extra.

@Haluk

Jij zult per 13 februari aangemeld zijn voor T-Mobile Extra.

@YorickArens

Ook jij bent reeds aangemeld voor T-Mobile Extra.
Reputatie 2
Aeon schreef:

@anita66

Je bent reeds aangemeld voor T-Mobile Extra.

@Haluk

Jij zult per 13 februari aangemeld zijn voor T-Mobile Extra.

@YorickArens

Ook jij bent reeds aangemeld voor T-Mobile Extra.

Ik heb dezelfde foutmelding. Zou mij graag aanmelden voor T-Mobile Extra.
Reputatie 2
@squaadgras
Ik heb je aangemeld via jouw My T-Mobile, in de hoop dat het mij wel lukt. Wil je dit de komende 3 dagen controleren en laten weten of het gelukt is.
Reputatie 2
Ook ik zou me graag willen aanmelden voor T-Mobile Extra, maar krijg ook steeds een foutmelding. Kan een moderator dit aub voor mij doen?
Reputatie 2
nou ik hen nog steeds een probleem met inloggen!!!Nu wordt er gezegd dat mijn naam tijdelijk geblokkeerd is!!
het gaat om mijn nieuwe abo voor mijn zoon,die wil ik aanmelden,op mijn eigen gegevens lukt het wel maar had nieuwe aangevraagd zodat hij ook kon gaan sparen !!
Reputatie 2
Webco1959 schreef:

@squaadgras
Ik heb je aangemeld via jouw My T-Mobile, in de hoop dat het mij wel lukt. Wil je dit de komende 3 dagen controleren en laten weten of het gelukt is.

Ik hou u op de hoogte.
Reputatie 2
squaadgras schreef:

Webco1959 schreef:

@squaadgras

Ik hou u op de hoogte.

Zojuist is mijn T-Mobile startpagina upgedate met een myT-Mobile Extra-overzicht. Ga er vanuit dat ik vanaf heden ben aangemeld. Hartelijk bedankt.
Reputatie 2
Ook ik krijg de volgende melding: Onjuiste inloggegevens

Sorry, je hebt geen toegang tot deze pagina. Gebruik de navigatie om verder te navigeren of ga terug naar de homepage. .

Wat nu??????????
Reputatie 2
Hallo,

Ook ik wil me aanmelden, maar het lukt niet.

Onjuiste inloggegevens

Graag aanmelden per vandaag.

Gr.,,
Reputatie 6
Mij lukt het ook niet, ik krijg de volgende melding:

"De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot deze pagina. Gebruik de navigatie om verder te navigeren of ga terug naar de homepage."

Het is overigens wel zo dat ik vandaag pas me heb aangemeld voor My T-Mobile en ook nog niet mijn eerste factuur heb gehad, maar ik weet niet of dat er mee te maken heeft?
Reputatie 6
Bij mij is de aanmelding inmiddels gelukt!

Groetjes
Reputatie 2
Bij mij staat ook dat je niet kunt linloggen om de inloggegevens onjuist zijn, maar als je kijkt bij het kader rechts daarvan zie je dat je wel ingeloogd bent en kan je my t-mobile aanklikken en zit je er wel gewoon in.
Reputatie 6
@fannyfenny

De login voor T-Mobile werkt zoals het hoort, je kunt gewoon met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Je komt hierna op het 'Dashboard' van T-Mobile met al je gegevens.
Reputatie 2
Kan er alsnog aub worden gekeken naar mijn T-Mobile Extra, want als ik me wil aanmelden staat er dat ik geen toegang heb. Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
@alie1011

Dit komt doordat je bent overgestapt van een T-Mobile PrePaid naar een abonnement. Je hebt nu een maand om je oude punten die je eventueel had op te maken.
Vanaf 21 februari kun je je aanmelden voor T-Mobile Extra.
Reputatie 2
Aha, duidelijk! Bedankt voor het bericht!
Reputatie 2
ik heb me eigen vorige week zondag aangemeld voor mee te doen aan ie punten spaaren tot nu toe nog steets geen punten er op gekregen:S en er staat bij dat binnen enkelen dagen gebeurt!
Reputatie 6
naar mijn mening is het zo dat het bij gescheven word als je weer met je nieuwe bundel begint (bij mij altijd de 20 maar dat is bij iedereen anders)