Aanmelden T-Mobile Extra (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 2
Hallo,

Ik kan mezelf ook niet aanmelden voor het t-mobile extra programma. Hoe ga ik dit wel voor elkaar krijgen?

Daarnaast heb ik nog een vraag. Ik ben overgestapt van abbonement (binnen t-mobile zelf), maar nu zijn al mijn bijeengespaarde punten, ruim 2000! verdwenen!?
Hoe ga ik deze weer terug krijgen?

Gr, Elise
Reputatie 6
@Vereijken
Ik heb je aangemeld voor T-Mobile Extra. Binnen enkele dagen is dit zichtbaar op My T-Mobile.

Je behoudt de T-Mobile Extra punten als je je contract vernieuwd (hierbij hou je dezelfde simkaart). Je hebt nu een nieuw contract afgesloten bij T-Mobile (met een nieuwe simkaart). In deze situatie komen de opgespaarde credits te vervallen.
Reputatie 2
Hee hallo moderator Ries,

Hoe kan het dat ik alleen de punten zie tot en met de 2de maand van 2011 en niet verder, ik heb een nieuw abbo genomen en spaar dus gewoon door.
Reputatie 2
Hallo

Misschien kan iemand mij helpen, ik had 222 punten waarmee ik 10,00 hebt besteld.

Via de website is het correct afgehandeld tevens kreeg ik een sms je dat mijn beltegoed opgewaardeerd is met 10,00 maar als ik naar saldo informatie ga heb ik 0,00 tevens kan ik ook niet bellen

Wat is er precies aan de hand ?
Reputatie 5
@Dorethu1980
Je beltegoed is opgewaardeerd met €10,-. Je kunt nu weer gebruik maken van je simkaart. Via My T-Mobile is je beltegoed zichtbaar.
Reputatie 2
Ook ik kan mij niet aanmelden voor T-Mobile Extra vanwege dezelfde foutmelding. Uw hulp graag; alvast bedankt!

Reputatie 5
boei118 schreef:

Hee hallo moderator Ries,

Hoe kan het dat ik alleen de punten zie tot en met de 2de maand van 2011 en niet verder, ik heb een nieuw abbo genomen en spaar dus gewoon door.

De punten van maart ga je nog krijgen. Ik kan ze nu niet toevoegen omdat punten 4 weken tot na de factuur toegekend kunnen worden.

@mariameladori
Ik heb je aangemeld voor T-Mobile Extra en dit zal je binnen enkele dagen zijn op My T-Mobile. Je zal een blok zien met 000 punten. Mocht het over een paar dagen nog niet te zien zijn mag je me een privébericht sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken.
Reputatie 3
Ik kan mij dus ook niet aanmelden voor t-mobile extra.

Krijg steeds de onderstaande tekst in beeld:

Onjuiste inloggegevens

De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot deze pagina. Gebruik de navigatie om verder te navigeren of ga terug naar de homepage.

Kan iemand van de moderators mij helpen??
Reputatie 6
@Twix1978

Ik heb je reactie gegeven in dit topic. Ik wil je vragen of je de volgende keer de vraag in 1 topic wilt stellen, dit om vervuiling van het forum te voorkomen.
Reputatie 2
Nou, dan had iemand me wel mogen vertellen.. nu zijn me dus gewoon 2000 punten door m'n neus geboord!.. Heb ik daar al die tijd voor gespaard!

Reputatie 2
@Raymond (of een van de andere moderators)
Op mijn onderstaande verhaal gaf je aan dat ik de factuur per post zou ontvangen, en t-mobile extra automatisch gecorrigeerd zou worden als mijn volgende factuur online zou staan.
De factuur heb ik idd per post ontvangen (nogmaals bedankt), maar T-mobile extra is nog steeds niet rechtgezet, terwijl mijn nieuwe factuur al vanaf 22 maart online staat. Kun je voor mij nakijken waar dit mis is gegaan?

hsslt schreef:

Beste moderator,

ik kreeg net een welkomstmail van T-mobile extra. Ik heb me hier alleen al (uit mn hoofd) op 19 februari voor aangemeld, en mijn puntensaldo (0 punten) was ook zichtbaar op het my tmobile overzicht.

Nu lijkt het of mn inschrijving ongedaan is gemaakt, de button: "registreer je nu voor tmobile extra" staat er namelijk weer. Daarnaast is mijn eerste factuur ook ineens verdwenen.

Sta ik in jullie systeem nog wel aangemeld als T-mobile extra lid?

Reputatie 6
@hsslt
Vreemd dat dit nog niet is gebeurd. Ik heb dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling en zal uiterlijk dinsdag 12 april je op de hoogte stellen. In ieder geval bedankt voor je reactie en mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 6
@hsslt
Je aanmelding is verwerkt. Binnen enkele dagen is dit zichtbaar op My T-Mobile. De credits zal ik aanstaande dinsdag voor je bijboeken.
Reputatie 2
Nog een keer bedankt!

Kreeg gister een smsje dat ik aangemeld ben, en dit is nu ook zichtbaar op mn my tmobile overzicht. Ik zal komende week in de gaten houden of de credits erbij geboekt worden.
Reputatie 6
@hsslt
De punten zijn inmiddels bijgeboekt en is zichtbaar op My T-Mobile bij het puntenoverzicht.
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een abbonement bij T-moblie en zou me graag willen aanmelden bij t-mobile extra. Dit lukt alleen niet. Zou ik alsnog aangemeld kunnen worden?

Vriendelijke Groeten,

Marije Kamphof
Reputatie 6
@marijek_88
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je zojuist aangemeld voor T-Mobile Extra. Binnen 3 dagen ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
dankjewel daarvoor