Vraag

Aanmelden T-Mobile Extra niet mogelijk

hallo ik wil me aanmelden op t-mobile extra maar ik krijg dan een fout melding van onjuist inlog gegevens

ben ik nu aangemeld of nog steeds niet 🙂

bedankt alvast

105 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Komt vaker voor, hou dit topic in de gaten, een moderator moet dit oppakken.
Ik heb dit probleem ook..Kan ook niet in de online shop kijken wat je met de punten kunt doen!

Alvast bedankt voor de oplossing!
Reputatie 6
@muzo10
Welkom op het T-Mobile Forum!

Je aanmelding is inmiddels verwerkt. Binnen enkele dagen is dit ook zichtbaar op My T-Mobile.

@Awilbr
Ook van harte welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb je 06-nummer zojuist aangemeld voor T-Mobile Extra. Binnen enkele dagen is dit zichtbaar op My T-Mobile.
Hallo,
Ook ik krijg een foutmelding,nl : Onjuiste inloggegevens De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina Sorry, je hebt geen toegang tot deze pagina. Gebruik de navigatie om verder te navigeren of ga terug naar de homepage.
Wat nu?
Reputatie 6
@danipu
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb je zojuist aangemeld voor het T-Mobile spaarprogramma. Binnen enkele dagen is dit zichtbaar op My T-Mobile. Ik heb je tevens een privébericht gestuurd, zou je daar op willen antwoorden?
Kan één van de moderators mij ook aub aanmelden voor Tmobile extra?

Mvg, Jermaine.
Reputatie 7
@Jermaine2010
Je hebt je op 14 april al aangemeld voor T-Mobile Extra. Je krijgt T-Mobile Extra-punten vanaf je volgende factuur.
Hallo,

Ik probeer 10 euro korting op mijn abbonnemt te bestellen, maar ik moet steeds opnieuw inloggen.

Na het inloggen geeft hij een foutmelding. Dit is al enkelen weken zo.

Ik heb het in verleden meerdere malen gebruik gemaakt van T-Mobile extra, dus ik begrijp niet wat het probleem is.
Nou hij doet het nu op eens wel! Vreemd of de mensen achter schermen hebben snel hun werk gedaan 😉.

Bedankt dan in iedere geval!
Reputatie 6
@urlyson
Welkom op het T-Mobile Forum en fijn dat het nu wel weer werkt! 🙂

Ik zie dat de bestelling voltooid is en dat je er een sms'je ter bevestiging over hebt gehad.
Reputatie 2
Kan ook al enige tijd niet meer inloggen op t-mobile extra om mijn punten in te wisselen.
Reputatie 5
@Robm

Ondervind je problemen met de catalogus? Welke melding krijg je hierbij?
Hoi, ook mij lukt het niet om me aan te melden voor T-Mobile extra. Kan iemand helpen? Thanks!
Reputatie 6
@Bertjeshuis
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Dit heeft te maken met de overzetting van je telefoonnummer. Het is dan niet direct mogelijk om je voor T-Mobile Extra te registreren. Ik heb dit nu voor je in orde gemaakt. Binnen 3 werkdagen kun je dit ook terugvinden op My T-Mobile. Wil je dit dan controleren en laten weten of je de puntenteller op My T-Mobile ziet staan?
Hallo !

Ik kan me ook niet aanmelden voor de t-mobile extra!

Mijn inloggegevens zijn ook onjuist... HELP?!

Danku!
Reputatie 6
@Mielie
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je alsnog geregistreerd voor T-Mobile Extra. Binnen 3 werkdagen kun je dit terugvinden op My T-Mobile.
Ook ik kan mijn niet aanmelden voor T-mobile extra!!! Als ik dit probeer kijg ik te zien : Onjuiste inloggegevens<br>De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina<br>
Reputatie 6
@joy3864
Ook welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb je alsnog geregistreerd voor T-Mobile Extra. Binnen 3 werkdagen kun je dit terugvinden op My T-Mobile.
Ik heb hetzelfde probleem! Mocht Raymond me kunnen helpen; gaarne! Dank U.
Hallo,

Ik kan niet iets uit de catalogus bestellen, geeft steeds een foutmelding. Wat is het probleem?
Vorig jaar heb ik wel iets kunnen bestellen.....
Ook hier inlog problemen. Zodra ik info en bestellen wil geeft de site aan dat ik niet de juiste gegevens heb ingevoerd.
NB: weet niet of het met mijn inlog te maken heeft, maar ik zie ook niet direct hoeveel punten een bepaald artikel kost. Lijkt mij wel handig...
Reputatie 2
Zelfde probleem.. Al jaren abonnee, dus kan niet met een "nieuwe aanmelding" te maken hebben.
Helemaal eens met poppey: ik kan niet zien hoeveel punten je zou moeten inruilen voor een artikel. Da's wel vrij essentiële info...
Reputatie 2
Ook ik heb (overigens al langere tijd) dit probleem. Ik ben dan al ingelogd en moet, om iets te kunnen bestellen, me opnieuw inloggen, en dan geeft de site aan dat mijn inloggegevens niet juist zijn... Terwijl ik eigenlijk allang al ingelogd sta...
Reputatie 6
https://mailto:Linabee@Scarletwoman,,er schijnt een storing op de website te zijn met dingen veranderen one line komen meedere berichten van dus maandag even kijken of het verholpen is of het via een moderator of service desk doen

Reageer