Beantwoord

Aanmelden T-Mobile Extra niet mogelijk

• 14 januari 2016
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb de afgelopen weken een aantal keer gebruik gemaakt van tmobile chat diensten betreffende een storing op mijn tmobile extra waardoor ik mij niet kan registreren.

In het begin is mij minimaal 2 tot 3 keer verteld dat er een storing gaande is op bepaalde abonnementen waaronder de mijne en dat het over 2 weken verholpen zou zijn.

2 weken later was de storing nog steeds niet verholpen en de medewerker van de chat dienst wist mij ook nog eens dood leuk te vertellen dat er geen melding is gemaakt bij de storing dienst. En ik moest uiterest tot 11 januari wachten totdat de storing verholpen zou worden.

Ik had voor de zekerheid ook nog eens zelf contact opgenomen een week van te voren om te controleren of de storing melding goed is door gekomen en ook of het opgepakt zou worden. Er werd mij de belofte gedaan dat het 11 januari opgelost zou zijn.

12 januari werd mij letterlijk verteld dat er nog niks mee gedaan is. En ik die circa 1,5 maand aan het wachten was. Dan vraag ik mij af of ik als klant wel serieus word genomen.

13 januari heb ik telefonisch contact opgenomen. De medewerker vertelde dat ze geen storing kon detecteren en zij heeft mij zelf voor tmobile extra aangemeld en aangegeven dat het vandaag op mijn account weergegeven zou worden en as. Zaterdag de achterstallige punten incl. 25 extra punten toegewezen zou worden vanwege heel dit gebeuren.
Tot op heden is alles nog steeds hetzelfde.

Vandaag ook nog eens telefonisch contact opgenomen en ze wist mij helemaal niks te vertellen over de storing. Hoelang het nog zal duren, wat voor een storing het is etc etc.

Ik vraag mij echt af hoe serieus je als klant word genomen. En waarom dit maanden moet gaan duren.
icon

Beste antwoord door Amy 15 januari 2016, 13:50

Hey Zouhair,

Welkom op het T-Mobile Forum! Goed dat je hier een topic over bent gestart. Ik ben het direct voor je gaan uitzoeken, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het idee hebt dat we je niet serieus nemen!

Er zijn momenteel een aantal prijsplannen waarbij het momenteel niet lukt om ze aan te melden voor T-Mobile Extra. Jouw Basisabonnement SO is hier inderdaad de dupe van. De collega die je hierover gesproken hebt heeft dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij werken aan een oplossing en melden je zo snel mogelijk voor T-Mobile Extra aan. Helaas is het nog niet bekend wanneer dit precies opgelost zal zijn. We moeten helaas dus nog even vragen om je geduld.

Uit coulance willen we natuurlijk de punten die je misloopt straks alsnog toevoegen! 🙂 Wil je ons op de hoogte houden hier?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Zouhair,

Welkom op het T-Mobile Forum! Goed dat je hier een topic over bent gestart. Ik ben het direct voor je gaan uitzoeken, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het idee hebt dat we je niet serieus nemen!

Er zijn momenteel een aantal prijsplannen waarbij het momenteel niet lukt om ze aan te melden voor T-Mobile Extra. Jouw Basisabonnement SO is hier inderdaad de dupe van. De collega die je hierover gesproken hebt heeft dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij werken aan een oplossing en melden je zo snel mogelijk voor T-Mobile Extra aan. Helaas is het nog niet bekend wanneer dit precies opgelost zal zijn. We moeten helaas dus nog even vragen om je geduld.

Uit coulance willen we natuurlijk de punten die je misloopt straks alsnog toevoegen! 🙂 Wil je ons op de hoogte houden hier?
Hallo Amy,

Bedankt voor de reactie.

De reden dat ik het gevoel heb dat ik niet serieus genomen word komt omdat het veels te lang duurt om een storing op te lossen en ook telkens beloftes worden gedaan en niet nagekomen worden. Daarnaast dat er ook niet gezegd kan worden waarom het zo lang duurt en hoelang het precies nog zal duren.

Uiteraard zal ik hier updates plaatsen over de voortgang.

Kunt u mij ook vertellen of de 25 extra punten worden toegevoegd die mij ook beloofd was door deze gehele situatie?

Alvast bedankt!

Mag,

Zouhair
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Zouhair,

Zoals Amy aangaf is het zeker niet onze bedoeling om je dit gevoel te geven. Mijn oprechte excuses dat we je toch dit gevoel hebben gegeven. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen alsnog uit gaan komen.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken over misgelopen T-Mobile Extra punten. De punten die je in deze periode toegekend zou krijgen voegen wij na de storing handmatig toe. Inclusief de beloofde 25 punten. ;)

Als je in de tussentijd nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord!

Reageer