Aanmelden T-Mobile Speciaal (deel 1)

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op mijn verjaardag(30-12-2008) een nieuwe telefoon(Samsung J-700) gekregen. Ik heb diezelfde dag mij aangemeld voor dat spaarprogramma. Ik zou namelijk 180 spaarpunten krijgen als ik mij had aangemeld. Ik heb dit nog steeds niet binnen.

Ook heb ik een bon waarmee je een DVD van Kung Fu Panda opgestuurd zou krijgen op 3 januari op de post gedaan. Die DVD heb ik ook nog niet binnen.

Wanneer krijg ik deze dingen?

Groetjes; Astrid

This topic has been closed for comments

496 reacties

Reputatie 2
Het klopt dat de punten vertraging hebben opgelopen door een technische storing. Zover ik weet zijn ze er mee bezig maar het schiet niet echt op, ik zit zelf al zin 17 december 2008 te wachten en nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice zou ik binnen 3 dagen mijn punten krijgen. Maar helaas is dat nu al een week geleden en heb ik nog steeds niets ontvangen. De enige oplossing is om ze maar weer te gaan bellen.
De DVD heb ik al wel ontvangen, al duurt het wel een week of 4 voor je hem ontvangt.
Reputatie 2
Bij t-mobile lopen door de nieuwe aanmeldsystemen van TM speciaal de aanmelden behoorlijk achter. In plaats van de gebruikelijke 5 werkdagen (maximaal) kan het nu een week of 2 duren voordat je je punten kan zien. Wat je kan proberen is in je dichtsbijzijnde shop vragen of zij via een case doorsturen er vaart achter kunnen zetten,zodat jij zo snel mogelijk die punten kan omzetten in je 10 euro beltegoed.

Ook van TM extra (abonnementen) loopt achter, maar dit is al een behoorlijke tijd zo.
Laatst heb ik contact gehad met de klantenservice hierover. Wat hiermee gebeurd weet ik niet, maar tot zover ik weet, kloppen uiteindelijk de punten wel...
Reputatie 2
Hallo

Ik had paar dagen een T-mobile simkaart gekocht en ik kreeg maar 5 euro en 10 euro voor iets anders maar ik weet niet meer wat kan iemand me mischien helpen?:)

groet rafael
Reputatie 2
Aanmelden bij T-mobile special en dan zou je het automatisch moeten
krijgen binnen 3 werkdagen. Al een paar keer gedaan (inmiddels 3 weken
geleden) maar nog steeds geen extra 10 Euro ontvangen ????

groet, DoubleR
Reputatie 2
Al 3 weken geleden diverse keren aangemeld bij T-mobile speciaal, maar nog steeds
extra beltegoed of spaarpunten niet ontvangen. Wat doe ik verkeerd ?
Email naar servicedesk gestuurd, maar geen antwoord ontvangen...
Reputatie 2
lees: topic tm speciaal... staat heel uitgebreid hoe of wat... 🙂
Reputatie 2
[modbreekt]heb het onderwerp verplaatst naar T-Mobile Extra/Speciaal[/modbreekt]
Reputatie 2
Ik ben al 2!!!! maanden bezig om mijn 10 euro beltegoed te krijgen voor mijn dochter van 11 die zelf niet meer weet wat te doen
Meerdere keren aangemeld en nu heeft t-mobile medewerkere mij aangemeld en ook dit is al weer 7 dagen geleden.
Als het binnen is (ALS!!!) gauw opmaken en ergens anders prepaid halen
Zeker weten
Reputatie 2
10 euro beltegoed, na aankoop van een mobieltje krijgen is een ramp.
volgens mij maken ze het zo moeilijk omdat ze hopen dat je het er dan maar bij laat zitten en ze die 10 euro in hun zak kunnen houden.

geldt voor mij ook
er wordt telkens opnieuw naar je gegevens gevraagd, maar er gebeurt helemaal niets
Die 10 euro is een lokkertje.
Dit was mijn eerste contact met T-Mobile en heel zeker ook de laatste
Ik laat mijn mobieltje wel Sim-vrij maken.
Reputatie 2
Het is ons bekend dat er problemen zijn met het aanmelden voor T-Mobile Speciaal via My T-Mobile. Via T-Mobile Klantenservice is het wel mogelijk om aan te melden, al duurt het door de storing wel langer dan drie dagen voordat de registratie is voltooid.
Reputatie 2
Ik wacht ook al meer dan een week op mijn T-mobile speciaal punten,
zou iemand van T-Mobile hierop kunnen reageren?
Reputatie 2
Misschien handig om deze storing te melden wanneer iemand zich aanmeld voor T-Mobile Speciaal, anders blijft diegene wellicht iedere dag checken.
Reputatie 3
[modbreekt]Twee threads samengevoegd: deze gaan over hetzelfde onderwerp[/modbreekt]
Reputatie 2
Je 10 euro zien te krijgen en inderdaad zo snel mogelijk sim lock vrij maken .
Genoeg andere pre paid mogelijkheden, waarom blijven bij een waardeloze!!!
Reputatie 2
zelfs t-mobile helpt je niet
Reputatie 2
wie wil er nu aangesloten zijn bij zo'n zootje ongeregeld.
Reputatie 3
[modbreekt]Opbouwende kritiek waarderen wij zeer. Dit is een van de redenen waarom T-Mobile dit forum heeft opgezet.

Berichten die alleen negatief zijn, en met name als er geen of weinig beargumentatie in staat, worden niet gewaardeerd. Houdt daar graag rekening mee. Thanks.[/modbreekt]
Reputatie 2
ik heb mij 2 weken geleden aangemeld nooit eerder er problemen mee gehad nu wel kan je wel zeggen bel de klantenservice maar moet wel eerst beltegoed hebben dus schiet een beetje op ja
Reputatie 2
Marco schreef:

Opbouwende kritiek waarderen wij zeer. Dit is een van de redenen waarom T-Mobile dit forum heeft opgezet.

Berichten die alleen negatief zijn, en met name als er geen of weinig beargumentatie in staat, worden niet gewaardeerd. Houdt daar graag rekening mee. Thanks.

Beste Marco
Alle argumenten zijn al in eerdere berichten gegeven.
Het probleem is dat men de 10 euro gratis beltegoed, niet of niet tijdig krijgt.
de antwoorden die de moderatoren daarop geven, voegen niet veel toe, alleen dat er problemen zijn op dat gebied bij t-mobile. Het antwoord van 1 der moderatoren die zegt dat je contact op moet nmen met klantenservice zegt er niet bij of dat telefonisch of schriftelik moet. en welk adres of telefoonnum,mer je dan moet gebruiken. Blijkbaar moeten we dat zelf maar uitzoeken. Redenen waarom mijn humeur er t.o.v T-Mobile niet beter op wordt en zeker niet als er ook nog censuur wordt uitgeoefend door mij een waarschuwing te geven om mij voortaan positiever uit te laten.
Reputatie 3
Je kunt je zowel telefonisch als schriftelijk als per e-mail registreren voor T-Mobile Speciaal. Hoe je in contact komt met T-Mobile vind je op de site onder 'Contact'. Zodra wij alle gegevens hebben ontvangen, krijg de 180 T-Mobile Speciaal-punten binnen een week.
Reputatie 2
Geerteke schreef:

Je kunt je zowel telefonisch als schriftelijk als per e-mail registreren voor T-Mobile Speciaal. Hoe je in contact komt met T-Mobile vind je op de site onder 'Contact'. Zodra wij alle gegevens hebben ontvangen, krijg de 180 T-Mobile Speciaal-punten binnen een week.

Beste Geerteke,
Dank voor het antwoord.
maar welk nummer bel ik dan ?
T-Mobile prepaid ?

Bellen
T-Mobile Abonnee: 0800 - 7111 (gratis)
T-Mobile PrePaid: 0900 - 0236 (
Reputatie 3
Je belt naar T-Mobile PrePaid of je mailt vanuit de site. Als je bij Contact, Veelgestelde vragen een willekeurige vraag stelt, kun je aangeven dat het antwoord niet voldoet en dat je een mail wilt sturen. Het wijst zich vanzelf.
Reputatie 2
Geerteke schreef:

Je belt naar T-Mobile PrePaid of je mailt vanuit de site. Als je bij Contact, Veelgestelde vragen een willekeurige vraag stelt, kun je aangeven dat het antwoord niet voldoet en dat je een mail wilt sturen. Het wijst zich vanzelf.

dank je.
ga ik proberen.
Reputatie 2
Ik kap met Tmobile, het is niet normaal met dat spaarsysteem, 10 keer aangemeld,10 keer geen punten.Klantenservice 5 keer gesproken ,5 keer geen punten.Tmobile levert 5 euro ipv 15 euro.Mijn dank...maar ik ga lekker naar telfort die hebben wel 15 euro met dezelfde toestellen.Hoop dat iemand mij eindelijk kan helpen.
Reputatie 2
ik heb me ook meer dan 2 weken geleden aangemeld voor T-Mobile Speciaal maar heb tot heden nog steeds geen punten gehad terwijl ik nu al ckr 40 euro beltegoed heb opgewaardeerd dus dat zijn ook weer punten die ik misloop... Ook vind ik het raar dat t-mobile geen informatie doorstuurd naar mensen die zich aanmelden voor T-Mobile Speciaal dat er iets mis is met het aanmelden van T-Mobile T-Mobile Speciaal en dat het iets langer kan duren dan normaal.... ook heb ik een mail gestuurd naar t-mobile en heb ook geen bericht terug gehad van t-mobile ik vin dit niet egt klantvriendelijk en ga morgen maar naar de t-mobile shop om daar me beklacht te doen want via hier berijk je tog nix en laten ook nix van zich weten... ik hoop dat er snel naar gekeken word en mensen die zich v.a nu aanmelden voor T-Mobile Speciaal worden geinformeerd over het probleem wat zich voordoet zodat ze niet alleen maar zitte aftewachten zoals ik...
Ltrz FrankVLD